Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.12.2010, 16:23
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.735
Perusasetus

ei se rassaminen siitä vähene jos ostaa 20vuotta vanhan auton.
kyllä noihin hdjhin saa tehdä remonttia siinä missä muihinkin.
kallistakin semmoista.

itseekin kiinnostais ostaa hdj, mutta en ikinä maksa yli kymppitonnia 20vuotta vanhasta autosta jolla ajettu yli 500tkm.

saa tehdä kumminkin ajan saatossa suutin remontin, syöttöpumpun huollattaa, kiertokangen liuskat, kytkin, laakereita vaihteistoon ja periin (varsinki etu), tehostimen pumppu. sähkönippeleitä, stefoja. hitaa tulee tuhansia euroja vaikka itte tekis. ja tähän päälle vie jarru yms rempat.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.12.2010, 16:34
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

O siin Tojo säilyttänyt hintaa, vaikka laskis varusteet pois hinnasta ku tuskin... Tuppaa jäämään ylitte ja menee pilalle, kun jättää pois ja ei oo mihin laittaa, jos harrastukset muuttuu soppelisti...
Ja ainahan kulutusosia saa uusia, oli se sit tuore tai ei... Joskus vaan enempi, ja toisinaan vähempi... Kuten veli kertoi eräänex Bemari/Mersu miehen tehneen... Saksalaisella ku ajeli, sai jatkuvasti olla jotian korjaan... Meni ja osti Avensiksen, niin eiop oo ollu mitään laittoo...
Omalla ajettu nyt melkeen 460tkm ja ite siit n.55tkm... Taakse jarrukengät vaihtanu kertaalleen... Iskarit laitoin toiset taakse, kun jäi veliltä ylimääräseksi ku laitto säädettävän alaustan ja madallin samalla... Starttin korjuutin, ja laturin kertaallen korjuuttanut... VAG tms. niin ois ollu jo jakopää kertaallen auki mulla ollessa... Kothta taas... Sit uusitaankin nokkaakselia... Ja, jos viel Audin A6 2,5TDI V6- niin (mittarissa n. 340tkm) ei tarvis harrastaa mitään ennään... Yks sellanen pihassa, ja tälle vuodelle siihen on mennyt n. 10 000€:a ja siit on kannet entiset... Ja siksipä niit onkin vaihdettu halveman yläpidon autoihin...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.12.2010, 16:38
maurichia:n Avatar
maurichia maurichia ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.08.10
Sijainti: lahti
Viestit: 197
Perusasetus

totta tuokin että edelleen puhutaan vanhasta autosta mutta tossa hodarissa on vaan sitä jotain mikä miellyttää silmää, varsinkin tuo valkoinen minkä linkitin mutta tuossapa onkin juuri se pointti miksi olen harkinnut tollasen auton hommaamista tuolta nousevan auringon maasta ja siksi kiinnostunut niiden eroista ja varusteista, mikäli saan hintakyselyyni japanista sellaisen vastauksen kun sieltä haluaisinkin saada niin voipi olla että semmosen joudun hommaamaan, joku max 150tuhatta ajettu hyväkuntonen hodari kun löytyis edullisesti niin todennäköisesti ei tarttis ihan heti rempatakkaan kun hoitaa vaan heti jakopään rempat ja öljyjen ja nesteiden vaihdot niin pitäis toimia täällä suomen oloissa ihan ookoo. ja joku tietävä voiski nyt kertoo että onko tossa mitään lukkoja vakiona ja jos joku tietäis vielä sitten noista jaappanin malleista sen että onko vaastavanlaisia kuin suomiversiot.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.12.2010, 17:47
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.735
Perusasetus

mitä niillä lukoilla tekee käyttöautossa?
noistahan on suurimman osan lukon moottorit jumissa kun ei niitä ole käytetty.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mistä putket7mutkat kannattaa hommata? henteri Tekniikka & Jutustelu 7 22.01.2008 13:14
aikeissa ostaa Tekniikka & Jutustelu 5 15.04.2006 12:29


Sivu luotu: 10:41 (GMT +2).