![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() On muuten nykyään niin pirun kalliita nuo vanhat mopot. Kuten Monkey tai PV. Eivät varmaan uutenakaan ole maksanut niin paljoa.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
kakarana olin voimaton, teki tiukkaa kantaa 250 mk:n ostokset kaupasta. Nyt menee keviään 250 euron kassit.
|
|
|||
|
|||
![]()
Äitillä oli autona 100A
Yläasteelaiset oli ihan älyttömän isoja Kesät oli paljon pidempiä Istuttiin sateella ongella Heseltä sai ransalaisiin kurkkusalattia Kavereilla oli 64 ja mulla ei..
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- Viimeksi muokannut MOGGI : 21.12.2010 21:52 |
|
||||
|
||||
![]()
Ennen kaikkea, silloin joskus olin paljon onnellisempi ja iloisempi..
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ollu ylivoimasen vaikeeta päättää mitä kanavaa katto ku ei ollu ku tv1 ja tv2.
Pikkukakkonen tuli kakkoselta..Helppoa. Lapsia käytettiin kaukosäätimenä,"käyppä laittamassa ykköselle" mut se oli helppo duuni ku ei tarvinnu vaihdella kymmenien kanavien välillä. Telkkarin avautumistakin piti ootella vajaan minuutin että putket kerkes lämmetä. Mitään ei saanu heti nyt. Sillo hiukan korpes ku kaverin porukat osti väritelkkarin ja meil oli vaan se mustavalkonen. Radion puolellakaan ei ollu ku yleisradio ja rinnakkaisohjelma. Yleisradion puolelta ei tullu juurikaan muuta kun ylen sinfoniaorkesterin harjoituksia,uutiset ja merisää. Eikä tuu muuten tänäpäivänäkään,joku asia sentään pysyny entisellään. Puhelimen virkaa toimitti vihree Lm Ericson ja siihen piti vastata "18462" eli sen numerolla,näin oli opetettu. Tänäpäivänä jos vastaa puhelimeen luettelemalla oman kännykkänumeron saa ainakin sen lehtikauppiaan hetkeks hiljaseks.
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
||||
|
||||
![]()
X2
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Play Station 3, takuullinen | Vilkutin | O/M/V Muut | 0 | 22.07.2009 08:03 |
jotain hajoo just silloin kun ei pitäisi!! | tare | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.03.2005 14:04 |
Silloin kun minä olin nuori...! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 09.11.2003 19:25 |
Mitkä joukkeet play-offeihin? | Laskos | Jääkiekko | 6 | 03.04.2003 09:56 |