![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Jaa että palkkaakinLainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
nappas kulma-pi porakoneessa oleva senkkausterä hihaan kiinni ku olin kömpimäs kappaleen sisällä viimmestelemässä reikiä jakkaran päällä seisten.
pyöritti rannetta vasten aika tiukan nahka-takinhia-ilmakone paketin, ei mitään isompaa rikkunut mut senverran teki kipeetä että ku sai käden vapaaksi ja parimetriä kappaleesta niin polville oli pudotetava huilaan... ja nyt jomotaa aika mukavasti vaikka on kylmää ympärillä... |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään olis pitäny vaihdella katkojan kärjet, kansi ja pyörrin virranjakajaan, mutta työmaan rakotulkki on näemmä mallia mua vanhempi ja erittäin käytetty... kyllähän ne liuskat saman paksuutensa on varmaan pitäny, mutta ku ei oo enää merkintöjä jäljellä että mikä paksuus kyseessä + mutkaista tulkkia on paskamainen tökkiä rakosiin. Ja uuden saa sitten joskus... pitääköhän täs alkaa ite ostaa työmaalle työkalut
![]() vaihdetaan sitte vaan se kansi ja pyörrin, ja juu, eihän tollanen tulkki paljoo maksa, mutta kun se kuuluu kuitenkin firman varustukseen (jota on hyvä käyttää omiin hommiin), ni ihan periaatteesta en osta omaa ![]()
|
||||
|
||||
![]()
suuri johtajamme. siis fyysisesti ja egoltaan, ei muuten. mulkku veti firman tilin niin muniaan myöten tyhjäksi, että nyt 13 ukkoo kyselee lomarahoja palkkaturvasta. tai 7 on lomautettu, itse aion ottaa lopputilin. pari viikkoo seissy hallissa ilman töitä, mutta pomo ei käske kotiin ku joutuis maksaan palkan kotio.
|
||||
|
||||
![]()
-21 asteen pakkanen ja tarttis soa hj saad herätettyy tallin takaa.....
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
pajeron kampiakselissa päittäisvälystä reilu puoli senttiä.. kansi pahvin vaihdossa huomattuja ihanuuksia.. miten niin remontit paisuu
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kaveri soitti ja haluaa välttämättä mun Opelin lainaan kun sen pajerossa on väljähtäny alakerta. Tämäkös vituttaa!!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
rodgen laatikko hakosi
![]()
|
||||
|
||||
![]()
vituttaa jo valmiiksi huominen ehtoo,, tarttis TAAS avata raptorin kone ja tutkia että mikäs tällä kertaa....
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
päässä vikaa ei pysty nukkuu ja vuorokausrytmi päin vittuu
|
||||
|
||||
![]()
Väsyttää niin maan perusteellisesti... Vuoroviikot on perseestä... ÄÄÄÄH töihinkin pitäs rueta valumaan
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Valtsun ajopumppu porsi, eikä uutta todennäkösesti saa mistää.
|
|||
|
|||
![]() Komppaan, pikkasen on pasmat ja biorytmit sekasin kun ei oikeen tiiä millon pitäis nukkuu |
|
||||
|
||||
![]()
äsken näin yhess topicissä että syvässä lumessa isoilla renkailla pitää mahdollisimman hitaast varovaan etenee ja touhaa.. JUST NÄIN SITTEN!! SAATANA ..kokeilin,ja meinas patrolli jäädä pahemmin kiinni.. sitten vanhalla PATROLLI tavalla eli hapettaen täysillä eteen mahdollisimman isolla vaihteella,ja heti taakse kun tyssää ja uudestaan! aina patrolliss toimii! voimaa ja riehuu ja touhaa..
vittu kun löydän palstalla sen kun selitti miten edetään hitaasti ym niin käyn tempasee turpaan..saatanan idiootti.. paska ukko,vitun vittu.. ja mikä väittää vastaan saa lyijjyst,sen verran nyt vituttaa
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 16.12.2010 04:19 |
|
||||
|
||||
![]()
Onks tääkin nyt sitä kuuluisaa saunapuhinaa ??
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei se liiku lumessa "tyhjäkäynnillä". Vaan kaasu pohjassa ja sitten kun töppää niin pakkia ja uudestaan. Menee yllättävän hyvin tuolla tyylillä. Pienessä lumessa ja tasasemmalla maalla toi "tyhjäkäynti" kyllä riittää... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
HUOM!! KELLOAIKA 04:13 Buhahaa LOL LOL |
|
||||
|
||||
![]()
kellon aika niin myöhä koska korotus ym touhu oli valmis 2aikoihin sitten piti lähellä kokeilla nopeesti..sitten se venyi pari tuntii kun siel lumessa homoili,ja pajakengätym huterat vaatteet,eikä edes oluita mukana..hieman sitten suivaantui
![]() ![]()
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 16.12.2010 12:10 |
|
||||
|
||||
![]()
Ja vil haa een bissong!
|
||||
|
||||
![]()
Juuh... Päässä ku on vikaa tutkitusti, ni ei sen luulis valvottavan kert tiios on, mut ei prkl silti nukuta vaik tähä ikään on jo oppint et millo pitäs nukkuu ja millo ei...
|
||||
|
||||
![]()
ihmiset jotka myy koiraansa pois kun ei tule pienten lasten kanssa toimeen.... käytiin mamman kans kattomassa, omistaja sano että haluaa tuoda sen että näkee millaseen paikkaan on tulossa, se on mun mielestä ihan ok. ja kattos tänään tulee viesti että hän sitten kumminkin pitää sen itellään...se oliski taas ollu liian hyvää ollakseen totta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Autokortti on ollut 28 vuotta ja tähän asti on selvitty ilman itse aiheutettuja kolareita. Eilen sitten ajatuksissani tupelsin auton kanssa ja seurauksena oli kevyt nokkakolari vastaantulevan auton kanssa. Keli nyt kieltämättä pääkaupunkiseudulla oli aika huono mutta ei se riitä selitykseksi. Onneksi henkilövahinkoja ei sattunut lainkaan, ainoastaan kaksi autoa koki muodonmuutoksia.
Mutta ketuttaa ja raskaasti. Onneksi vakuutus maksaa auton korjauksen, ellei nyt sitten mene lunastuksen. Sinänsä mielenkiintoista: auto on Suzuki Grand Vitara vm. 2006, ajettu n. 180000 km, huollettu säännöllisesti ja mielestäni erittäin hyvässä kunnossa. Vahinkotarkastaja tutki keulan vaurioita ja totesi, että Suzukin osat on niin hirveissä hinnoissa, että lunastus saattaa olla lähellä.
|
||||
|
||||
![]()
Perjantaiaamuna tuli puhelinsoitto että talo palaa. Talo ostettiin vasta marraskuun alusta ja sitä rempattiin matkan varrella yötä myöten että sais perheelle kodin. Runko säilyi ehjänä, mutta täysi sisäremontti kyllä siitä seurasi.
Onneksi ei tullut henkilövahinkoja, mutta muuten kyllä ikimuistoinen joulu tuli.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |