![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä kiertävä vesi siirtää tolkuttoman hyvin lämpöä, luulen että kun ahtimen vesijäähdytetty runko käytössä on 500 astetta niin pakopesä 1000 astetta ja pakoventtiilit myös.Voin olla väärässäkin mutta kovaa ajoa vaatii ennekuin lämpö tuottaa ongelmia.
Ja jos vesijäähdytystä ei ole niin runkokin olis 800 astetta ja kyllä siinä on öljylläkin ihmettelemistä. Joutuu sitäkin jäähdyttämään tyhjäkäynnillä ettei öljy pala turboon. Nämä siis vain arvailuja ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj61 turbon vesikierto | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.08.2010 11:18 |
Myydään LJ:n Mottori peltipakosarjalla ja vnt ahtimella | Pasi66 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.08.2009 21:29 |
rover ahtimella | sos | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.02.2007 18:38 |
Millähän ahtimella? | Latekki | Chit-Chat | 25 | 02.12.2005 09:10 |