![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No siinähän niitä, tarvii alkaa suunnitteleen sitä paikoilleen. Mutta kyselempäs nyt täälläkin ratkaisua ongelmaan, nimittäin Hj woblaa aivan käsittämättömästi. Ei pysty ajaan kuin max 60km/h. Kaikkia on koitettu tehdä. mm: -uudet jousien puslat eteen -uusi ohajus iskari -olkalaakerit ja pyöränlaakerit kunnossa -nivelet uusia -jousien kiinnikkeiden kunto tarkistettu -pyörän kulmat about nollassa(rullamitalla säädetty) -ja kai sitä jotai muutaki on koitettu tehdä muttei oikein tunnu auttavan. Pitäiskö tehdä panhard tanko? Miten, onko kellään kuvia hjssa olevasta panhartista? Edit. Kokeiltu erikokoisilla renkailla ja paineilla mut kokonaan ei woblaus poistu edes 33" renkailla. Pahinta tietenki kaikkein isoimmilla pyörillä 1,5bar paineilla. Eli 38,5-16-15
__________________
PäHäMa MMC Slck Viimeksi muokannut _kekkula_ : 20.12.2010 11:31 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
koitas laskee paineet, vaikka tonne 0,8 kun rengas on kuitenkin noin iso.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Njoo oon kyllä koittanu 0.8bar kin. Sillon pystyy nyt jotenki ajaan mutta silti on sellanen ettää alkaa vai ei woblaan. Tarvii ny testailla viä lisää
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jos niis on molemis rengas sarjois sen verran pystyheittoo että vemputtaa?
kokeile pyörittää tasapainotuskoneessa siinä näkee hyvin jos on heittoo kumis... vähän ku laittoi aurausta auttoi ainakin mulla sekä tsl kans että creepyjen. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Woblotiflot?
Sähän olit muistaakseni kääntäny napoja "sentin" ni tuli vaan mieleen että olisko se liikaa ku ei toi etupinjonikaa oo kovin pystyssä. Sitähän vois kokeilla kääntää pystympään sellasilla kiilapaloilla mikkä pistetään jousen ja akselissa olevan pedin väliin.
Laskin tossa että jos akseliputken halkaisija on 80mm (en tosiaan muista mitä se on) ni sentti kehällä on n.14 astetta. Jotta alkuperänen kasteri säilyis pinjonin pitäs olla 14 astetta jyrkemmässä kulmassa mitä orkkis laitteissa on. Viimeksi muokannut -Sakke- : 20.12.2010 22:52 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mulla kanssa auttoi kun pikkusen laittoi aurausta.
Varsinkin kun toi tarkkuus rullamitalla on mitä on niin se voi äkkiä olla vaikka pikkusen harituksellakin... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tuli ajatus katkos. siis haritusta ku laitto niin autto.
sillainhan on hyvä mitata auraus maasturista, että laittaa esim ruuvit renkaisiin takapuolelle akselin korkeudelle, ja mittaa välin, ja sitten ajaa rengasta puolikierrosta eteenpäin, ja mittaa uusiksi. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HaMaas Hilux | azizp | Maasturiprojektit | 35 | 15.07.2010 16:55 |
HJ-60 projektia | jampeli | Maasturiprojektit | 66 | 21.09.2009 14:32 |
RJ-70 projektia | jampeli | Maasturiprojektit | 30 | 14.11.2007 20:07 |
Rakkaalla lapsella monta nimeä(kö)? | HEKULIINI | Chit-Chat | 11 | 02.03.2005 15:29 |