![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ne on valkosii, joku kusee sua linssiin.. Ehkä siitä se väri ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Toivottavasti ei kumminkaan. Natriumista se katuvalon kellertävä väri on peräisin. Matalapaine-natrium-lampusta vielä keltaisempi, melkein oranssi. Siinä ei helposti tee eroa punaisen ja vihreän auton välillä. Korkeapaine-natrium antaa vähemmän keltaista valoa, mutta silti aika perverssi väritoisto tulee siinäkin valossa. Silti kutakuinkin paras näkyvän valon määrä suhteessa käytettyyn sähköenergiaan saadaan noilla kellertävillä natriumvaloilla.
__________________
Jukka |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vitullakos näillä pakkasilla saa lämppärin kennon ilmaantumaan???
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Toimiiko termostaatti oikein, koska kyllä mulla neste kiertää pajerossa komeesti ku antaa pajeron hetken käydä paikallaan n.1500-2000rpm/min käsikaasulla.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
voiko kaksi 12v xenonin pallistia kytkee sarjaan ja käyttää niitä 24v?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
miks semmosta pitäis yrittää? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos se oliskin pelkkä vastus niin ehkä mutta näkyy sisältävän muuntajia ja sytyttimiä yms. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
no noita 12v sarjoja saa 39€ paketti, ja vois bjn työvalihin tunkee, mutta kai ne vois johdottaa molemmat eri akuilta... tai emmä tie jaksaako tehdä yhtää mitää
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Näin on tullu tehtyä, eikä ne akut oo vielä siihen hajonneet. Teoreettisestihan ne ballastit ei oo täysin symmetriset, mut se muutaman mikroamppeerin heitto ei varmaan maailmaa kaada?
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Seison korjattuna. Toimii siis. Hakkurihan sen ballastin sisällä on mikä nostaa jännitettä, sitten on kait sytytin ja virranrajoitin. Veikkaanpa kuitenkin että saattaa välillä toisen napajännite käydä melko korkealla, saattanee heitto olla varsinkin sytytysvaiheessa vähän enemmän kuin mikroampeereja kun kymmeniä kilovoltteja tehdään. Symmetrisiä ehkä ovat mutta eivät synkronissa. Voin olla kyllä täysin väärässä. Ja useimmissa näkyy olevan aika laaja jänniteskaala, voi olla että kestävät ylijännitettä enemmän tai vähemmän.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |