Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.12.2010, 15:27
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Suosittelisin pitkän mallista suzukia. Tilaa on melko paljon, osat ovat halpoja, ja offroad-osaa ja kilkettä löytyy kyllä enemmän kuin on rahaa ostella, ja maastokelpoisuus on erinomainen! Pääsee myös halvemmalla kun isojen maastureiden kanssa, kun ei tarvitse ostaa valtavia renkaita ja isoja vinssejäkään kun pienemmilläkin pärjää.

Ja suzukeissahan ei rungot tunnetusti ruostu käytännössä ollenkaa, toisin kuin lähestulkoon kaikissa muissa... Kori tietysti mätänee, mutta kun peltityöt on tehty, niin eipä ole leimalle ollut muuta kuin jarrujen tarkistus ja perus pyöränlaakerivälykset sun muut, ja leima on aina tullut kerrasta.

Suzukilla ajaessa joutuu kyllä hieman kuuntelemaan "oikeiden maastoautojen" omistajilta väsyneitä koppimopo ja mönkiävitsejä, mutta maaston puolella nekin puujalkavitsit yleensä unohtuu kun susukit menee menojaan.

__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.12.2010, 22:32
Nasum Nasum ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 27.03.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 11
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Suosittelisin pitkän mallista suzukia. Tilaa on melko paljon, osat ovat halpoja, ja offroad-osaa ja kilkettä löytyy kyllä enemmän kuin on rahaa ostella, ja maastokelpoisuus on erinomainen! Pääsee myös halvemmalla kun isojen maastureiden kanssa, kun ei tarvitse ostaa valtavia renkaita ja isoja vinssejäkään kun pienemmilläkin pärjää.

Ja suzukeissahan ei rungot tunnetusti ruostu käytännössä ollenkaa, toisin kuin lähestulkoon kaikissa muissa... Kori tietysti mätänee, mutta kun peltityöt on tehty, niin eipä ole leimalle ollut muuta kuin jarrujen tarkistus ja perus pyöränlaakerivälykset sun muut, ja leima on aina tullut kerrasta.

Suzukilla ajaessa joutuu kyllä hieman kuuntelemaan "oikeiden maastoautojen" omistajilta väsyneitä koppimopo ja mönkiävitsejä, mutta maaston puolella nekin puujalkavitsit yleensä unohtuu kun susukit menee menojaan.

yhteen susnaankin törmäsin,siinä oli jotkut käännetyt vanteet,korotusta ja vinssiä,tekniikkapuolell tais olla hiacen+ laatikkoo ja tojotan kone,oisko ollu 1.6-1.8 tc,MUTTA ei papereita = pakko unohtaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mj kysymyksiä. niko69 Tekniikka & Jutustelu 3 10.06.2010 10:18
Kysymyksiä HJ-45:stä burton Tekniikka & Jutustelu 19 16.05.2009 16:04
2LT-II kysymyksiä Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 15 14.08.2006 13:15
Kysymys raadille.... Chit-Chat 6 15.11.2004 18:38
Kysymyksiä 86:sta Vuosimallit 1984-1996 0 15.10.2002 09:02


Sivu luotu: 06:42 (GMT +2).