![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
just hyvä ! sama kun työkaverit ym valittaa että oli niin paha aamulla ajaa kun ei aurattu ymym,kun itse tokaisee että ai en minä mitään huomannu.. porukka tykkääkaupan pihassa myös hyvä lumikasaan parkkeerata tai johkin paikkaan muitten harmiksi
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 15.12.2010 03:12 |
|
|
||||
|
||||
|
no laitetaan nyt tänne kuvaa (toissapäivänä otettu päijät-hämeessä) eipä vielä ihan hirveesti luntaa oo mutta ei tonne ois ollut millään vajaavetosella asiaa missä itte olin...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: LJ- 70 veto aks. | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 28.05.2007 23:10 |
| BJ kone + siperia keli | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 09.02.2007 12:27 | |
| Liukas keli yllätti autoilijat pääkaupunkiseudulla | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 1 | 11.11.2003 12:14 |
| Liukas keli yllätti TAAS autoilijat PK-seudulla! | tuska | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 30.04.2003 09:36 |
| Liukas keli pelastaa ihmishenkiä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 30.11.2002 08:11 |