![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tarvii sinne suuttimien reikiin pohjalle (kanteen) laittaa uudet tiivisteet. Sitten suuttimen ja kannen väliin ja paluuputkien laippojen väliin tiivisteet. Ei montaa euroa maksa tiivisteet.
Ostin joskus läjään itse kärjet (olikohan jotain parikymppiä kipale) ja vaihdatin ne dieselhuollossa (laitoin itse myös paikalleen takaisin). Veloittivat vaihdosta ja säädöstä muistaakseni jotain pari satkua. Käy kysymässä jostain alan liikkeestä niin antavat jonkun arvion.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Diesel suuttimien huolto? | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 49 | 11.06.2013 16:20 |
Toyotan suuttimien asennuksesta? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.02.2013 21:33 |
King capin suuttimien paineet | MikkoS | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 01.01.2009 18:54 |
Land Rover Disco S1 pyöränlaakeri ja sen vaihtotyö | Pasi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.01.2008 21:30 |
O:LJ:n suuttimien paluuputkihässäkkä | Kentsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.09.2006 19:55 |