Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.12.2010, 20:23
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elhapero Näytä viesti
Onnea syntymäpäivän johdosta Rompe1
Tängjuu

__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.12.2010, 20:51
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Angry

Eikö tuolla ole oma topic onnitteluille?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.12.2010, 21:20
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Onneksi olkoon! Onpas Rompe1 vielä nuori mies...
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.12.2010, 21:23
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Viestit: 807
Perusasetus

Montako synttäritopickia täällä tarvitaan.. Vai onks täällä jokaiselle Suurmiehelle omat...?????
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.12.2010, 21:24
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Eikö tuolla ole oma topic onnitteluille?
Koitin etsiä mutta en löytäny,nyt kyllä löyty.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.02.2011, 08:13
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Viestit: 915
Perusasetus

Paljolti onnitteluja Tarelle Ei siitä aikuista tuu vaikka ikä lisääntyykin
__________________
<-Supporting your local heroes->
- Team Rolling Jeep
- Mikälie jäätelökioski Jeep
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.02.2011, 11:01
PikkuMyy:n Avatar
PikkuMyy PikkuMyy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Janakkala, Finland.
Viestit: 1.443
Perusasetus

Hyvää Syntymäpäivää Tare!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.02.2011, 07:07
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Viestit: 915
Perusasetus

Ja sitten voikin onnitella Itä-rajan Ron Jeremyä
__________________
<-Supporting your local heroes->
- Team Rolling Jeep
- Mikälie jäätelökioski Jeep
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 09.02.2011, 15:20
SJ69:n Avatar
SJ69 SJ69 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.10
Sijainti: LPR
Viestit: 79
Perusasetus

Onnittelut Reprolle!!!!
__________________
Montenegro Racing 69
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 09.02.2011, 17:25
Angelo:n Avatar
Angelo Angelo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.05.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 670
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika.U Näytä viesti
Ja sitten voikin onnitella Itä-rajan Ron Jeremyä
Mikan sanoja lainaten, onnea Ronille!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Traktori-topic baxxter Chit-Chat 482 30.05.2024 22:46
Huutonet Topic psychobilly Linkit 15 03.03.2016 22:38
(jää)ralli topic VonLeka Chit-Chat 17 09.10.2008 20:05
Uusi topic IironSika Tekniikka & Jutustelu 37 02.12.2003 22:20


Sivu luotu: 21:38 (GMT +2).