![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Androzic:ia kannattaa kans kokeilla. Syö suoraan ozf2 ja 3 karttoja ja tukee Ozin muitakin tiedostoformaatteja. http://www.appbrain.com/app/androzic/com.androzic Sekin on beta-asteella, mutta on ilmanen ja tuntuu toimivan. Ozi saattaa olla parempi kunhan tulee kypsempiä versioita. Matti
|
|
|
|||
|
|||
Mun valinta
Nokia Ovi Suite kotikoneelle ja kartojen lataus puhelimeen ennen lähtöä(varsinkin ulkomaille).
Mulla käytössä nokia N97mini joka korvaa kohtuu hyvin siviililiikenteen navigaattorin. Toimii niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Tosin itänaapuria(Pietaria) olen ajellut smartcomin softalla. Ovea en ole ehtinyt vielä testaamaan enkä tiedä kuinka edes toimii, ehkä seuraavalla reisulla testiin jos kartat löytyy. ps. Kannataa käyttää Suomen ulkopuolella offline tilassa vaikka olisikin rajaton datasiirto kotimaassa. |
|
|
||||
|
||||
|
S60 puhelimiin pystyy asentamaan myös Garminin ohjelmiston ja kartat. Mulla on korvannut tavallisen navigaattorin kokonaan ja emäntä ajelee sillä nyt.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kännykkä navigointia? | Jari | Chit-Chat | 7 | 02.01.2008 10:55 |