![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
nappas kulma-pi porakoneessa oleva senkkausterä hihaan kiinni ku olin kömpimäs kappaleen sisällä viimmestelemässä reikiä jakkaran päällä seisten.
pyöritti rannetta vasten aika tiukan nahka-takinhia-ilmakone paketin, ei mitään isompaa rikkunut mut senverran teki kipeetä että ku sai käden vapaaksi ja parimetriä kappaleesta niin polville oli pudotetava huilaan... ja nyt jomotaa aika mukavasti vaikka on kylmää ympärillä... |
|
|
||||
|
||||
|
Tänään olis pitäny vaihdella katkojan kärjet, kansi ja pyörrin virranjakajaan, mutta työmaan rakotulkki on näemmä mallia mua vanhempi ja erittäin käytetty... kyllähän ne liuskat saman paksuutensa on varmaan pitäny, mutta ku ei oo enää merkintöjä jäljellä että mikä paksuus kyseessä + mutkaista tulkkia on paskamainen tökkiä rakosiin. Ja uuden saa sitten joskus... pitääköhän täs alkaa ite ostaa työmaalle työkalut
![]() vaihdetaan sitte vaan se kansi ja pyörrin, ja juu, eihän tollanen tulkki paljoo maksa, mutta kun se kuuluu kuitenkin firman varustukseen (jota on hyvä käyttää omiin hommiin), ni ihan periaatteesta en osta omaa
|
||||
|
||||
|
suuri johtajamme. siis fyysisesti ja egoltaan, ei muuten. mulkku veti firman tilin niin muniaan myöten tyhjäksi, että nyt 13 ukkoo kyselee lomarahoja palkkaturvasta. tai 7 on lomautettu, itse aion ottaa lopputilin. pari viikkoo seissy hallissa ilman töitä, mutta pomo ei käske kotiin ku joutuis maksaan palkan kotio.
|
||||
|
||||
|
-21 asteen pakkanen ja tarttis soa hj saad herätettyy tallin takaa.....
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
pajeron kampiakselissa päittäisvälystä reilu puoli senttiä.. kansi pahvin vaihdossa huomattuja ihanuuksia.. miten niin remontit paisuu
|
|
|
||||
|
||||
|
Kaveri soitti ja haluaa välttämättä mun Opelin lainaan kun sen pajerossa on väljähtäny alakerta. Tämäkös vituttaa!!
![]()
|
||||
|
||||
|
päässä vikaa ei pysty nukkuu ja vuorokausrytmi päin vittuu
|
||||
|
||||
|
Väsyttää niin maan perusteellisesti... Vuoroviikot on perseestä... ÄÄÄÄH töihinkin pitäs rueta valumaan
|
|||
|
|||
|
Komppaan, pikkasen on pasmat ja biorytmit sekasin kun ei oikeen tiiä millon pitäis nukkuu |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |