![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitäs puutteita noissa powertraxeissa/aussie lockereissa on vrt.detroit lockeriin? Maantieajossa molemmat tarvii varmaan aika samallalailla huomioida, vai onko toiset enemmän maantiesopivia tms.? http://www.aussielocker.com/index.ph...-xd-20830.html Eikös tommosessa LN65 vm.87 hiluxissa ole tuo 8"-perä edessä ja takana?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
On.
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 - Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan |
#3
|
||||
|
||||
![]() Detroit soft locker
Detroit locker on koko murikka.
Mulla on Rodeo Drive I Jeepissä edessä ja takana nuo. Pelkällä takavedolla ei etulukko vaikuta ohjaukseen. Mutta takalukko vaikuttaa. Välillä aikoo mennä pari astetta eri suuntaan kuin on tarkoitus. Elikkä vaihdettessa ja kaasua painettaessa voi hieman vetää johonkin suuntaan. Nyt ajelin 4-vedolla Tuusulantietä kun oli asfaltti näkyvissä, mutta vallit oli urien välissä. Meni kyllä ihan mihin halusi, mutta ohjaustuntuma oli välillä outo. Maastossa taasen on hyvä. Ei tarvitse kuin ajella. Mitään viivettä ei ole lukkiutumisessa.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kuinkas hyvälaatuisilla automaattilukoilla on tapana toimia jos pyörittelee autoa esim. parkkipaikalla kuivalla asvaltilla? Tai u-käännöksiä tms. tehdessä? Aukeaako toisen puolen lukko oikeasti/nopeasti niin ettei tarvi hampaat irvessä kääntää, tai ettei ala paikat paukkumaan?
Jimnyn taakse tekis mieli joku lukko laittaa. Vaikka on se vähän pelottavakin ajatus talviliukkaita ajatellen ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tehdään ketjun ryöstö mutta tämäkin jo painunut syvälle niin ei varmaankaan haittaa.
Elikkä Samurai suikasta löytyis Lock Right:n automaattilukko ja kiinnostaisi että kuinka tuolla saataisiin parhaat tulokset liikkeellä ollessa? Näin alottelijana ei riitä uskallus koittaa vielä mitään ettei paikkoja hajottaisi ihan silkkoina virheinä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No, hyvinkin yksinkertaisesti se on siellä ja toimii silloin kun tarvii. Eli parhaat tulokset saat kun hyppäät autoon ja ajat, missä milloinkin satut olemaan
![]() ![]() Jos haluat välttää paikkojen hajoamista, niin vältät pahimpia paikkoja missä vetareille tulee isoimmat rasitukset. Oletettavasti lukko on taka-akselilla?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Sielä se käännöksissä naksuttele
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Automaattilukko Hiluxiin Löyty jo | HiluMiks | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 29.06.2007 08:58 |
Kääntöjarrut ja automaattilukko | Rojota | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.11.2006 02:01 |
Automaattilukko ja pienempi vararengas | KariS | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.04.2006 12:43 |
100% automaattilukko talvella? | hiluman | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 23.11.2005 17:54 |