Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.12.2010, 13:08
Hek0 Hek0 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.10
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 136
Perusasetus

Mitäs puutteita noissa powertraxeissa/aussie lockereissa on vrt.detroit lockeriin? Maantieajossa molemmat tarvii varmaan aika samallalailla huomioida, vai onko toiset enemmän maantiesopivia tms.?

http://www.aussielocker.com/index.ph...-xd-20830.html
Eikös tommosessa LN65 vm.87 hiluxissa ole tuo 8"-perä edessä ja takana?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.12.2010, 19:45
Jopo_:n Avatar
Jopo_ Jopo_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hek0 Näytä viesti
Eikös tommosessa LN65 vm.87 hiluxissa ole tuo 8"-perä edessä ja takana?
On.
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 -

Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground
Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.12.2010, 22:25
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Detroit soft locker


Detroit locker on koko murikka.

Mulla on Rodeo Drive I Jeepissä edessä ja takana nuo. Pelkällä takavedolla ei etulukko vaikuta ohjaukseen. Mutta takalukko vaikuttaa. Välillä aikoo mennä pari astetta eri suuntaan kuin on tarkoitus. Elikkä vaihdettessa ja kaasua painettaessa voi hieman vetää johonkin suuntaan. Nyt ajelin 4-vedolla Tuusulantietä kun oli asfaltti näkyvissä, mutta vallit oli urien välissä. Meni kyllä ihan mihin halusi, mutta ohjaustuntuma oli välillä outo.

Maastossa taasen on hyvä. Ei tarvitse kuin ajella. Mitään viivettä ei ole lukkiutumisessa.
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.12.2010, 21:40
Lonely Rider Lonely Rider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.09.10
Sijainti: Hämeenlinna, Suomi
Viestit: 124
Perusasetus

Kuinkas hyvälaatuisilla automaattilukoilla on tapana toimia jos pyörittelee autoa esim. parkkipaikalla kuivalla asvaltilla? Tai u-käännöksiä tms. tehdessä? Aukeaako toisen puolen lukko oikeasti/nopeasti niin ettei tarvi hampaat irvessä kääntää, tai ettei ala paikat paukkumaan?

Jimnyn taakse tekis mieli joku lukko laittaa. Vaikka on se vähän pelottavakin ajatus talviliukkaita ajatellen Tarttis jättää se kottero sitten ihan vaan pyhäautoksi että vois vähät maantieajot körötellä ajan kanssa kun on liposta...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.04.2012, 20:52
Tro Tro ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Ikaalinen
Viestit: 25
Perusasetus

Tehdään ketjun ryöstö mutta tämäkin jo painunut syvälle niin ei varmaankaan haittaa.

Elikkä Samurai suikasta löytyis Lock Right:n automaattilukko ja kiinnostaisi että kuinka tuolla saataisiin parhaat tulokset liikkeellä ollessa? Näin alottelijana ei riitä uskallus koittaa vielä mitään ettei paikkoja hajottaisi ihan silkkoina virheinä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.04.2012, 22:19
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

No, hyvinkin yksinkertaisesti se on siellä ja toimii silloin kun tarvii. Eli parhaat tulokset saat kun hyppäät autoon ja ajat, missä milloinkin satut olemaan jos paikat on hajotakseen niin ne hajoaa, kun ei tuollaista automaattilukkoa saa pois päältä kuin kokonaan akselista poistamalla

Jos haluat välttää paikkojen hajoamista, niin vältät pahimpia paikkoja missä vetareille tulee isoimmat rasitukset. Oletettavasti lukko on taka-akselilla?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.04.2012, 22:28
Tro Tro ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Ikaalinen
Viestit: 25
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Oletettavasti lukko on taka-akselilla?
Sielä se käännöksissä naksuttele Kulku ollut vähän ankeen tuntusta mutta kyllähän se sielä toimiva varmaankin on. Kuskissa se vika on.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Automaattilukko Hiluxiin Löyty jo HiluMiks O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 29.06.2007 08:58
Kääntöjarrut ja automaattilukko Rojota Tekniikka & Jutustelu 2 21.11.2006 02:01
Automaattilukko ja pienempi vararengas KariS Tekniikka & Jutustelu 13 09.04.2006 12:43
100% automaattilukko talvella? hiluman Tekniikka & Jutustelu 22 23.11.2005 17:54


Sivu luotu: 05:00 (GMT +2).