![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Itsetekoisilla (sopivalla peräkärryn latilla korvasin lyhyimmän lehden)n. 3 tuuman korotus, edessä sisälokarin takaosan saumojen tasoitus painavalla vasaralla ja reunojen taivutus sisälle,puskurin kiinnikkeen poisto ja 7" vanteet n.0-(-12) et:llä. Noilla muutoksilla mahtunut ainakin kuuteen rakentamaani härveliin, mitä nyt takana voi joskus rapata riippuen juuri LaaLaan mainitsemasta korotuksen määrästä + lastista. Tuo korotus on mallia budjetti, eli mukavuus/ulosjoustot eivät ole ainakaan vakioiskareilla sieltä parhaasta päästä, mutta tuo on kyllä helpoin / halvin viritys millä 31x10,5" alle menevät. Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: 235-85/16 karkea kummit | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 17.01.2008 12:26 | |
M:30r10x15 at:kummit | Humu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 6 | 01.10.2007 20:02 |
suzukin kummit | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 22.04.2006 11:55 | |
kdj-120 kummit | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 29.01.2006 19:17 | |
King Cap:n kummit? | Kylmiö | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.03.2005 11:58 |