![]() |
|
|
|||||||
| Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Moi Tomi72,uusi C6 näyttää ihan "hyvältä"!mutta eiköhän katsota sitä viikonpäästä ihan livenä,vai mitä... Terv. OssiC4 Note! This message was posted anonymously!
|