![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eikös sitten olis eri juttu, jos ihmiset VAIKKA maksaisivat siitä, että pääsisivät jonkun julkimon bileisiin.. Ilman, että julkkis itse sillä rahastaisi.. Tälleen naisen vinkkelistä, niin kyl mä voisin esmes parikymppiä maksaa illallisesta Sean Conneryn kanssa.. ![]() Mutta täytyy nyt ottanee huomioon, että eihän tolla bimbolla ole nyt iha kaikki kotona.. 7lehti tekee rahaa, alibit ja muut.. Kyllähän Nykäsen Masa ainakin vuonna 2007 sai muistaakseni 30 000€ 7-lehdeltä rahaa ja saivat kirjoittaa niin monta juttua kun vain joku toimittajanressu jakso kirjottaa.. Kyllä tolla rahalla elää, vaikka menis puolet veroa.. Ja tyhmät ihmiset janoaa näiden ääliöiden elämänkertoja sitten vessalukemisekseen.. Miksei musta kukaan halua kirjottaa mihkää lehtee.. Mä voisin vaikka maksaa siittä ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
täsäpä hieman tuksua lissää... (k-13)
![]() Viimeksi muokannut metsienmies : 03.12.2010 11:31 Perustelu: Warning.... for kids... |
|
||||
|
||||
![]()
no hyi HELVETTI!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Sulho erehtynyt poimusta, kun on napakin mustelmilla...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei näkyy ole tuo lapsen alkukaan viihtyny sisällä vaan lähti sekin mörköä karkuun!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
että näin | Chit-Chat | 3 | 21.09.2007 22:28 | |
Rover 3.5 V8 Hotwire EFI - käy nätisti | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 05.09.2007 22:02 |
Että vituttaa | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:17 |
Tiesitkö, että... | mikk0 | Elämää suuremmat huijaukset | 10 | 13.04.2003 13:13 |
Saa laulaa mukana... | zartsa | URL | 0 | 19.03.2003 18:14 |