![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
Samaa tautia..
Itellä oli muinoin cressidan eli resiinan laturissa sama homma sikäli et +puolen diodit kärähtäny ja purki akun eikä ladannu,eikä lataus valokaan palanu. Ja kärähtäny nimen omaan niin et diodit päästi molempiin suuntiin,tos hiases taitaa olla se säädin mis on ne 6piuhaa joten se ei ookkaa ihan yksinkertasimpia systeemejä.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
maadoita laturilta L-napa (3-napainen töpseli laturin päällä.) merkkivalot pitää syttýä silloin.tiedät onko johto laturilta säätimelle kunnossa..
jörmelö |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Outo latausongelma | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.11.2010 07:18 |
| UAZ Latausongelma | Ricambi | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 30.10.2010 21:14 |
| Latausongelma??? | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.01.2010 14:03 |
| Bertan latausongelma | pecosbill | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 31.10.2005 11:29 |
| bj40 latausongelma | Rojota | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2005 20:06 |