Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.11.2010, 14:17
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lakkoilu


Saattaa tuntua että lentoemot ja stuertit lakkoilee hyvän asian puolesta, kuten lepoajat ja lomat ym.... Mut sen verran menee kyl ymmärryksen yli kun max. työaika mitä niillä tällä hetkellä on 25 h/ viikossa...

Kyllä P*****E luulis riittävän lepoaikaa.... mut varmaan ovat tyytyväisiä kun kaivavat firman vaan syvemmälle suohon...

  #2  
Vanha 30.11.2010, 14:47
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mätkypä mätkyt! ! reilu 8000 tuli mätkyä, kun laput tuli maksoin HETI puolet pois ja loput olisin maksanu sitten kun sen toisen ajankohta on nii verottaja lähettiki uudet laput että pitäis maksaa siitä jäljelläolevasta puolet eli pari tonttua nyt joulukuun alkuun ja pari tonttua toisessa erässä niin voi voi vaan autoprojektit tältävuotta! Eli kun et hoida asioita olet kusessa ja kun hoidat heti niin olet kusessa sellainen on tuo verokarhun koura että sen varjo lankeaa yllesi vääjäämättä..

Noissa mätkyissä se hyväpuoli että niihin voi jotensakin varautua eli jos alkaa taloudekkisesti menemään hyvin niin sehän on liianhyvää totta ollakseen eli sitten vaan het varautumaan mätkyksiin!
  #3  
Vanha 01.12.2010, 13:38
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Saattaa tuntua että lentoemot ja stuertit lakkoilee hyvän asian puolesta, kuten lepoajat ja lomat ym.... Mut sen verran menee kyl ymmärryksen yli kun max. työaika mitä niillä tällä hetkellä on 25 h/ viikossa...

Kyllä P*****E luulis riittävän lepoaikaa.... mut varmaan ovat tyytyväisiä kun kaivavat firman vaan syvemmälle suohon...

Lentoemäntien kuukausipalkka: 3320 euroa/90 tuntia (sisältää peruspalkan, erilaiset lisät, lomarahat mutta ei päivärahoja).

Lentoemäntien ja stuerttien työtunnit ovat keskimäärin 90-95 tuntia kuukaudessa, kun keskimäärin palkansaajat paiskivat hommia 160 tuntia kuukaudessa.

Ja v****u et kehtaavat viel marista.... S****na....
  #4  
Vanha 01.12.2010, 13:53
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Viestit: 562
Perusasetus

Vitun osuuspankki, panttaa eläkettä. Olis ollu tänään eläkepäivä mut osuuspankki ei saa toimitettua. Taitaa vaihtua kohta pankki.
  #5  
Vanha 01.12.2010, 15:56
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

__________________
WORRY

  #6  
Vanha 01.12.2010, 17:11
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

1kk ajokielto lääkärin määräyksestä!!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
  #7  
Vanha 02.12.2010, 08:53
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Viestit: 807
Perusasetus

Miksi pitää sairastua juuri silloin, kun EI pitäs!!!!
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 23:53 (GMT +2).