![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Onko jo ollu tarvista käydä katsomassa Kovelan vastaavaa paloautoa?
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Täytyisi tehdä uusi reissu sinne että saisi mittailtua bensatankin ja piirrettyä takapuskurien muodon pahville....... Tässä kaikki viisi G-506:sta mitkä tiedän Suomessa: Mun G-7117 ja G-7107 Kovelan G-7107 Kokkolassa on yksi, Mutta en muista että onko se kumpaa mallia. Kehä3:lla oleva G-7107 (kuva mobilistissa, luultu sitä pätkityksi Gemsuksi) Viimeksi muokannut Jeeper : 15.03.2011 11:53 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
sooda paakkuuntuu helposti.niissä prolaitteissa on ainaki täry kyljessä.
ja taitaa ainaki tosi kuivaa ilmaa vaatia. kokeiltiin ittekki tavallisessa puhalluskellossa soodaa,ei pelaa. alumiiniosista tulee todella hyviä kun ne sooda puhaltaa. täytyy vaan sitte muistaa sanoo puhaltajalle et puhaltaa vesissä osat, muuten tulee rumaa jälkeä. kaveri vei kawasakin osia puhallukseen ja mainitsi että vesissä. ukko sano et hän tietää mitä tekee, kuivana puhalsi ja vituks meni. edit: mulla olis sulle rautaoksidia noin 400kg, 40kg säkeissä. ei pölise niinkun hiekka ja puree paljon ärhäkämmin.jos kiinostaa... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jos tarvii seuraavalle reissulle audienssia itse tekijältä, ni voin kyl faijalta kysellä koskas se meneekään sinne jatkamaan työ savottaansa. Se tais sulle joskus soittaakin tosta sun autostas?
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ilmoittele vaan että milloin hän on menossa, Jos vaikka sattuisi aikataulut yksiin. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jotain pientä edistystä taas:
Korjattu jarrupääsylinteri asennettu: "vihreä" moottorikin nostettu rungolle ja etujousien korvat asennettu myös Etuakselia myös purettu osiksi....... Tietysti sieltä löytyi joku DIY vetarin lyhennys ![]() Ja just tuo lyhyen puolen vetari puuttuu toisestakin akselista, Täytyy jossain vaiheessa etsiä ehjä tilalle. Ja vielä kuva että millaiset nivelet tuollaisessa GM:n banjoakselissa on, Vertailukohteena Toyotan murros: |
|
#7
|
||||
|
||||
|
"Vähän" järeämmät. Onkos nuo puolikkaat toisissaan kiinni jotenkin?
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Chevrolet Van -89 6.2d | jallu80 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 05.04.2010 13:03 |
| Myyty Chevrolet G-7117 Projekti vm. 1942 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.12.2009 12:08 |
| Myyty M: Chevrolet P/U -67 | Streetpunk79 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.12.2008 19:34 |
| Myydään chevrolet | trouble | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2008 10:52 |