![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tänään aamulla vähän jälkeen 9 bogattu harbor cruisers tarroin varustettu chevy van Raision metallin pihalla. Ite olin kahvi/tupakkatauolla pihalla, mutta en nähny vanin kuskia.
|
|
||||
|
||||
![]()
mun auto
|
||||
|
||||
![]()
Tuollaisen bongasin tuolta googlesta, naapurivaltion korjaamon pihalta.
Luonnossa en ole nähnyt, mutta näyttäis olevan ruottin pikkukilvet: http://maps.google.fi/?ie=UTF8&hq=&h...02342&t=h&z=19
|
||||
|
||||
![]()
Tänään noin klo 17:30 Länsimäen Alepan edessä reilusti korotettu hiluxi. Maavara taisi olla ainaki puoli metriä. Isot renkaat ja snorkkeli yms.. oliskohan ollut joku tumman punainen väri.
Oli aika miehekkään näköinen peli. Lähti parkkipaikalta kahva edellä... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään porintiellä Nummelan kohilla bussipysäkillä, yksinäisen näköinen vihreä suzuki eturengas tyhjänä, oli tarraa,vinssii,isompaa rengasta..
|
||||
|
||||
![]()
Tänään joskus 13-14 välissä Hakunilan mäkissä joku armeijan vihreä lava auto jossa porttaali akselit? Olen vasta tutustumassa maastoautoihin joten en tunnista ihan kaikkia vielä. Varsinaista konepeltia siinä ei ollut vaan tuulilasista meni pelti suoraan alas. Lavalla oli noin 50cm korkeat laidat ja niissä oli vielä erikseen ovet.
Oliskohan ollut joku Volvo? Isot boggerit beadlock vanteilla yms... Takalaidassa oli pieni lappu jossa luki WC ![]() Niin ja kuskilla oli iso parta ![]() Olin viereisessä parkkiruudussa Tertun kanssa. Viimeksi muokannut KerT : 29.11.2010 17:29 |
|
|||
|
|||
![]()
Siilinjärvellä, yaran tehtailla, kurvaili joku viimeviikolla mustalla HJ:lla
Kyljissä näkyi olevan montenegron teippaukset. |
![]() |
Luokat |
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |