![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kyllä noita voi latailla 24 V pakettina, mutta hyvä ois aina välillä suorittaa tasauslataus tuohon tyyliin ku Jappi sano. Mulla on (oli ja taas tulee) violetissa 2 kpl 12 V ylläpitolatureita, kumpiki koko ajan omassa akussaan kiinni, ja työpaikalla aina 9 tuntia latauksessa, ku käytin webastoa vakituisesti lämmittimenä ja ajo oli vaan lyhyttä työmatkaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo ainakin kerran pari vuoteen,kannattaa laittaa ne 12 v lataukseen juuri siten että kytkee ne apukaapelilla rinnankytkentään.
Varsinkin jos sillä on annettu 12 v apuvirtaa vain toisesta akusta. Muuten jos on 24 v laturi ja pitää vaan saada laite käyntiin tms,on unohtunu valot päälle niin sitten normisti toisen akun + ja toisen - napaan,vaikka akku kaapelit kiinni,ei siellä ainakaan aluperin mitään sellaista ole mikä ei selviäisi jopa pienestä ydinlaskeumasta. |
|
|||
|
|||
![]()
Infoa pukkaa
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
mulla ollu tommonen benton noin vuoden käytössä ja ihan olen tyytyväinen siihen.. hinta laatu suhde ihan ok
|
|
||||
|
||||
![]()
No joo...
Jos vaikka näin pakkasaikaan aina aamulla tai lähteisssään käyttää koneen lämpöiseksi niin en usko että sitä tarvii lisäksi latailla...Mutta tiedä häntä. Kun se Bj:n startti on välitetty,ja 24 v se tarvii vain alta puolet siitä virrasta mitä 12 v laitteet. Mutta ei se pahaa tee lataus,ja ompahan timmit akut. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut Setä : 26.11.2010 19:13 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kans Bentonin 24V malli ja tosi tyytyväinen oon ollu. Toimintoja mukavasti ja nopeastikkin latailee.
|
|
|||
|
|||
![]() setä
heips. minulla ollut benton n.2 vuotta,kiinni autossa,toimii hyvin,ainoa huonopuoli että ei ole ohjelmamuistia,täytyy näppäillä joka kerta lataus ohjelma.mutta ei ongelma,kun laittaa koneen sopivaan paikkaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Oli 12 V mut eikai siin suurempia toimimis eroja ole kun vain jännite muuttuu...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:N lataus | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 29.11.2010 21:31 |
psp:n lataus? | ärjy | Chit-Chat | 4 | 30.01.2010 14:36 |
hj lataus | GENOBI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.05.2009 21:19 |