Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.11.2010, 15:33
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.344
Perusasetus

Nopea-ajossahan tapana on hitsata kaikki alkuperäset korisaumat läpi täyspitkillä saumoilla, ja sitte tehä vielä se turvakehikko.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.11.2010, 16:26
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60 Näytä viesti
Nopea-ajossahan tapana on hitsata kaikki alkuperäset korisaumat läpi täyspitkillä saumoilla, ja sitte tehä vielä se turvakehikko.
vai hitsattaskoha iha pätkä hitseillä? esm: n:2cm hitsi n:2cm tyhjää. tuli vaa mielee.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.11.2010, 17:07
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Näin ainakin ennenvanhaan toimittiin. 5 sentin pätkillä nähnyt turattavan.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.11.2010, 18:12
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Tai ottaa mallia noista Jeepspeed aavikkokilpureista, Kaaret liitetty jousituksen kiinnikkeisiin.
Ihan noi järeätä kehikkoa ei välttämättä safaripeliin tarvi tehdä

http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=581250


Sitten sillä voi vähän hyppiäkin




Viimeksi muokannut Jeeper : 24.11.2010 18:14
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.11.2010, 21:58
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
Tai ottaa mallia noista Jeepspeed aavikkokilpureista, Kaaret liitetty jousituksen kiinnikkeisiin.
Ihan noi järeätä kehikkoa ei välttämättä safaripeliin tarvi tehdä

http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=581250


Sitten sillä voi vähän hyppiäkin
Joo ei miul oo varaa ostaa noin paljon putkea. EVO 1 on hypitty ilman minkäänlaisia kaaria. Saumat on tarkoitus käydä läpi pätkinä hitsaamalla, niinku oikeissa kilpa-autoissakin. Foortin high pinion D44 etuakselia kun ei tahdo löytyä mistään, niin mikäs olisi seuraava vaihtoehto etuakseliksi?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.11.2010, 22:48
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Joo ei miul oo varaa ostaa noin paljon putkea. EVO 1 on hypitty ilman minkäänlaisia kaaria. Saumat on tarkoitus käydä läpi pätkinä hitsaamalla, niinku oikeissa kilpa-autoissakin. Foortin high pinion D44 etuakselia kun ei tahdo löytyä mistään, niin mikäs olisi seuraava vaihtoehto etuakseliksi?
Laita 1981 -> FSJ:n low pinion D44, Käyhän siitä sitten vetarit ja lukkokin siihen tulevaisuuden high pinion akseliprojektiin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.11.2010, 20:44
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
Laita 1981 -> FSJ:n low pinion D44, Käyhän siitä sitten vetarit ja lukkokin siihen tulevaisuuden high pinion akseliprojektiin.
Vai olisko mitään, jos otettais Ford 8.8 taka-akseli ja ympättäis siihen Dana 44 kääntyvät osat, RCV vetareista nivelet ja ulkopäät, ARB lukko, reverce cut välitys joka on tarkoitettu risukeulaiseen Foortiin sekä teettäis Karpiolalla sisemmät pätkät vetoakseleihin. Jotainhan miulta on tietysti taas jäänyt huomioimatta tässä suunnitelmassa. Akseliputkien paksuusero tuskin muodostuu ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi, mutta mihin muuhun tollainen rakenne voisi tyssätä?

Vetareihin ulkopäät niinku noin:

http://www.youtube.com/watch?v=rp4RKNluDTk

Välitys niinku tollanen:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-F...2#ht_600wt_941
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Projekti Mall Crawler #2 - Cherokee moggiakseleilla Timo_L Maasturiprojektit 295 03.05.2013 10:53
O: halpa XJ cherokee projekti KooPee O/M/V Ajoneuvot 8 29.05.2008 19:43
Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) Timo_L Maasturiprojektit 89 19.04.2008 10:52
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 11:39 (GMT +2).