![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Tänään Paistjärvellä,ihan Sonnasen järven lähellä näin tutun Patrollin ja moikkasin,olin menossa kävellen koirankanssa hirvienjäljille.Kun mulla toi d-tauti niin tietenkään en muista auton omistajan nimeä,oli kyllä safaroimassa kun Kyöstilän mailla safaroitiin ja tehtiin rastimaastoja toissavuonna,möin myös jotai murros tms osaa...
|
|
||||
|
||||
![]() saint mitseli
mikkelin tiellä aamulla tuli vastaa pelloksen kohalla valkonen pätkä patrolli isot gumit alla.
ja taasen keskustassa ku olin töissä siinä torin kulmalla bongasin ällö korkeen sinisen silveraado letukan jotku hämähäkki raudat takalasis, LADA nivan tais olla vihree ja 31" insat alla ja korotettu musta mitsu l200
|
||||
|
||||
![]() Nanson seinä?Lainaus:
t. Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]()
tommosen auton bongasin tänään... tosin hieman kylmemmän näköisenä
http://maps.google.fi/?ie=UTF8&hq=&h...05.22,,0,20.17 |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään pariki kertaa Rovaniemellä nähty muuan tuuman korotettu 90-sarjan pätkäcruiseri, ainaki snorkkeli oli kuskin puolella, vinssistä ei varmaa havaintoa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Maanantaina Heinolan "autokauppa-amiska suoralla" pikkasen ennen puolta päivää tuli vastaan lystin näköinen lyhyt SJ joka muutettu pikapiksi. Oli korkeutta ja isoa kumia. Jos jonkun palstalaisen, niin olisi hauska nähdä kyseisestä töttöröstä kuvia?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuttu mies ja käsittääkseni on palstalaisia..
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siitä suikasta kuvia Kalkkisten viime safarin kuvissa.Ota huomena omistajaa hihasta ja yllytän projektit sivulle kuvia-jos on..Omistajan nimi on Kimmo Ukkonen.. |
|
||||
|
||||
![]() pitkälahen apsi kuopiossa lauantaina..
Paritellen erinäkösiä ja kokosia ohvikka autoja oli parkissa hieman sivummalla poistumistien vieressä alku illasta eli 17-18 välillä... palstalaisia???
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään aamulla siltamäessä bongattu vihreä(ehkä) cherokee isommilla kumeksilla ja oransseilla bead lock vanteilla, ite ajelin mattavihreällä Lj:llä.
|
||||
|
||||
![]()
Tänään aamulla vähän jälkeen 9 bogattu harbor cruisers tarroin varustettu chevy van Raision metallin pihalla. Ite olin kahvi/tupakkatauolla pihalla, mutta en nähny vanin kuskia.
|
|
||||
|
||||
![]()
mun auto
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |