![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Hitto ku ei taho löytyö jarruja eteen, tehostajalta kun en saa nestettä liikkeelle, taakse jo löytyi. HJ tehostaja ja putket silleen simppelisti eli toisesta lähdöstä putket eteen ja toisesta taakse. Ilman mitään paineen alennus yms. muita venttiilejä. Pari kuvaa tän hetken tilanteesta. Tua on ny orkkis ohjausvarret ja hitsailtu väliaikanen pysyvä vetotanko jossa toisessa päässä 21 ja toisessa 23mm kierre. Joku palstalainen rupes "tekeen" niitä Labsin mallisia varsia oikeen sarjassa tossa taannoin??.. Tais mennä sekin pelkäks esan venyttelyks?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Sisälokarit?
Hyviä materiaaliehdotuksia otetaan vastaan.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onkos pääsylinteri ilmattu erikseen? eli jarruputkenpätkät lähdöistä sinne jarrunestesäiliöön, nestettä täyteen ja pumpataan niin kauan ettei tule enää ilmakuplia. Omissa vehkeissä yleensä auttanut kun ei ole meinannu lähtee nesteet liikkeelle.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
No prkl. ei tollastakaa voi tavan juntti tietää. Ton kokeilen kyllä aamulla heti ensimmäiseks. Kiitoksia vinkistä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
vitarassa oli samaa jumppaa jarruputkien uusinnan ohessa. kaiki muut keinot kokeiltu niin iso injektio ruisku ja satulasta ilmausnipasta työntämään nestettä säiliölle päin. eikä ole tämän operaation jälkeen tarvinnut jarruja enää ettiä.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hei alkaa oleen avoauto kelejä! Hopi hopi
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onnea vaan käsiraudoista!
|
#9
|
||||
|
||||
![]() kits!
Olisko palomiehenki aika kirjautua?
|