Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.12.2003, 22:44
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.448
Perusasetus

taka lukkohan pitäs jo olla kaikilla itseään maastoautoilijaksi kutsuvalla, joten etulukkoa vaan peliin.

mutta jos ei omista kummassakaan päässä lukkoa niin taakke ekas.

kuinka moni muuten ajaa ilman mitään lukkoa. eli on ns ristijousto jyhnyttäjä<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

"I lowered my SUZUKI cause fat YOTA b!tches can't climb"

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko Big-Willys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.12.2006 07:16
Kumpi tärkeempi sisään vai ulos jousto ? joker Tekniikka & Jutustelu 7 29.03.2006 21:12
Kumpi gepsi? Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 11 21.03.2005 07:38
kumpi rengas? tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 24 05.06.2004 11:33
kumpi liittymä? leivos Helpdesk 3 19.04.2004 08:46


Sivu luotu: 18:46 (GMT +2).