![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
taka lukkohan pitäs jo olla kaikilla itseään maastoautoilijaksi kutsuvalla, joten etulukkoa vaan peliin. mutta jos ei omista kummassakaan päässä lukkoa niin taakke ekas. kuinka moni muuten ajaa ilman mitään lukkoa. eli on ns ristijousto jyhnyttäjä<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> "I lowered my SUZUKI cause fat YOTA b!tches can't climb"
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko | Big-Willys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.12.2006 07:16 |
| Kumpi tärkeempi sisään vai ulos jousto ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.03.2006 21:12 |
| Kumpi gepsi? | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 21.03.2005 07:38 |
| kumpi rengas? | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 05.06.2004 11:33 |
| kumpi liittymä? | leivos | Helpdesk | 3 | 19.04.2004 08:46 |