Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.11.2010, 22:21
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja timmy Näytä viesti
Ihan muuten ajatuksena että olisko kiinnostusta porukoilla sellaiseen että tulisitte offivehkeillä tänne, tutustuttais paikallisiin sotakoneisiin serkkuni museolla, ajettais Juukaan offaamaan ja ammuttais siellä konetulivehkeillä. Suunniteltiin tälläisten järjestämistä Lipposen kanssa jo aikaisemmin mutta on vaan jäänyt. Omalle offiporukalle järjestin tälläisen tapahtuman parivuotta sitten, tosin paikallisessa varuskunnassa ja oli porukasta ihan mukavaa,offattiin ja ammuttiin. Oliskohan intoa porukoilla?
Joo, kiinnostusta on. Milloin ajattelit, että tällainen tapahtuma voisi olla? Pitäisi tuo auto vaan saada maastokelpoisemmaksi ensin...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu VÄHÄN KAIKKEA VooDoo Jeep O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 14.04.2010 19:49
m: vähän kaikenlaista vertti O/M/V Muut 14 27.02.2008 22:43
M:Vähän raskaampi maastoperäkärry h. 500 e/kpl MouhijärvenMies O/M/V Ajoneuvot 1 23.02.2008 14:46
Vähän OT: Automaattiöljystä Niko Tekniikka & Jutustelu 8 20.10.2006 11:07
Jeesatkaa ny vähän!!! Rudolf This And That 0 05.05.2002 03:41


Sivu luotu: 08:58 (GMT +2).