![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
| Äänestyksen tulos: Kohtuullinen aika hermostumatta... | |||
| viikko |
|
38 | 86,36% |
| kuukausi |
|
3 | 6,82% |
| kuusi kuukautta |
|
2 | 4,55% |
| Äh, kait ne joskus hoitaa, ja jos ei ni tappioita joskus tulee... |
|
1 | 2,27% |
| Äänestäneitä: 44. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. | |||
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
No tuollaisessa tilanteessa myyjän tai jousien omistajan olis pitäny laittaa toiset jouset paikoilleen ennen niiden "väärin perustein" myytyjen jousien irroittamista. ![]() Olisit laittanu polliin 0 min ja tuon tapahtuneen tekstin niin ois taas ollu helpompi äänestää oikein perustein.
|
||||
|
||||
|
siis ostit auton ja entinen omistaja kävi purkaan siitä osia ilman lupaa? käsitinkö oikein
?Oisisn kyll niin vittumainen että oisin tehny rikosilmotuksen että autosta varastettu osia; kerta ukko ei pidä lupauksia! ja odotusaikahan on se 0sec |
|
|
||||
|
||||
|
Se on varmaan sen myyjän helvetti jos ei ole tajunnut hankkia/vaihtaa niitä!
Jos kaupat on tehty ni voi voi. Hankkis sitten sille toiselle jätkälle ne osat jostain muualta tai "korvausta vastaan myisit takasin". Näin mä ainakin tekisin. Sama homma kävi periaatteessa mulle autoa ostaessa. Olisin halun ostaa auton siirtopyörillä. Mutta eipä myyjä saanut vaihdettua siihen toisia renkaita... Joten mä ostin sen isoilla renkailla mutta pienten hinnalla. Kun en olis tarvinnut niitä pyöriä... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| "kohtuullinen" taksa | ippendale | Chit-Chat | 8 | 07.02.2007 18:34 |
| Mikä on kohtuullinen toimitusaika? | Repro | Chit-Chat | 14 | 06.01.2006 12:49 |
| M:hj:n hyvä runko ja kohtuullinen kori | O/M/V Muut | 0 | 29.11.2005 21:24 | |