![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Jep, kiitokset Kaitsulle sekä kaikkille mukana olleille! Oli oikein hauska päivä metsässä ![]() Itse olin siinä lällyryhmässä, lähinnä tukkeena, oli kuitenkin hienoa päästä kokeilemaan mastan "maasto-ominaisuuksia". Ekaa kertaa omalla autolla metsässä ja ilman apparia, mutta hyvin sain apua sekä neuvoja muilta. Kiitos vielä avusta! Vaikka tämä ryhmä olikin kuulemma verrattavissa sorateillä ajeluun, niin enään yhtään pahempiin paikkoihin ei tuolla tehnyt mieli mennä. Nytkin pääsin noin pari sataa metriä ekaa uraa, kun jo oltiin mahan alta kiinni ja samalla pakoputki antautui... Loppu päivä menikin samoissa merkeissä, mutta parissa kohdassa tuli sentään koettua positiivisia onnistumisen tunteita. Blazerin kahluu näytöksen jälkeen hyppäsin muiden kyytiin ihastelemaan oikeiden maastoautojen etenemistä ja niiden mukana tulikin sitten oltua ihan iltaan saakka. Se koivikko pätkä oli melkoisen hauska seurattava... Eilen sitten tallilla tutkin reissun vaurioita, tuo pakoputki oli irronnut vain liitoksesta, edellisten omistajien kittipaikkauset oli karisseet lavan helmoista, helmat useammasta kohdin lytyssä, puskuri mutkalla, parit lommot etulokarissa sekä takakyljessä ja sokerina pohjalla molemmat runkoaisat lähes poikki... Kivaa kuitenkin oli ja ehkäpä tästäkin reissusta tuli jotain opittua...
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia minunkin puolesta, kiva oli ajella. Koitetaan suoriutua seuraavallekin ajokerralle.
.Pajeron startin napa hienosti räpsi kipinää koneenkorvaan pahemmissa röykyissä. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Siinä oli vähän sitä amerikan efektiä mukana...
|
|
|
|||
|
|||
|
Jokos rymyryhmän päivämäärä on selvillä ?
|
|
|
|||
|
|||
|
Rymyryhmälle ehdotusta!!!!
Olisko itsenäisyyspäivä vkl sunnuntai mitään???? Eli 5.12 ???? Pienellä pakkas rajalla ettei mene nuotiolla istumiseksi, vai hä!!!!!!
|
|
|
|||
|
|||
|
ähh.. saattas olla et en kerkee itsenäisyyspäivän viikonloppuna.
jos mahdollista niin joku muu vkl, mua ei haittaa vaikka safari olis ens vuoden puolella. mitä muut mieltä? EDITTIÄ: ei pitäs olla mitään estettä ettenkö pääsis tulemaan, tapahtui pieni päivämäärä sekaannus joten mulle käy toi 5.12. Viimeksi muokannut jv : 24.11.2010 19:05 |
|
|
||||
|
||||
|
Näil näkymin mulle kyl kelpaa tuo 5.12. ......niin no "hallituksen" lupaa en ole vielä saanu, mut pitää alustava varaus tehdä kalenteriin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Asiakas ajatusta 28.3 hauholla | kaitsu | Tapahtumat | 5 | 26.03.2008 13:06 |
| Ajellaan hauholla 30.6 | kaitsu | Tapahtumat | 8 | 03.07.2007 06:09 |
| Ehdotus tsättipiisiks | Hippiäinen | Music | 3 | 13.04.2006 08:11 |
| Kallistuksenvakaaja ehdotus? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.05.2005 19:56 |
| Ehdotus Mielipidelaiksi | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 1 | 23.12.2002 14:32 |