![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Poika 15, tyttö 9. Viime kesänä mökillä poika puikoissa ja minä pelkääjänä vieressä, alkujännityksen jälkeen totesin helpottuneena, että jotain on pojalle mieleen jääny, ajaa paremmin ku minä. <img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle> Se tirsselin pörinä meilläkin silloin 13-15v sitten oli paras unilääke (bj40).
G500 |