Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.12.2003, 09:58
iippo iippo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 379
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kaksi termiittiä 2v tyttö ja 3.x v poika joka on roikkunut sedän kyydissä jo ties kuinka kauan... Alussaha tollanen v8 mylinä pelotti poikaa mutta sitten kun kyytiin uskalsi niin sitten pitäisikin olla aina metsässä.





... Olis varmaan parempi apukuski kun mä <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Harmi että pitää olla 16v että pääsee appariks.


<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Pätevän näkönen appari, toi on kyllä hyvä kuva, saa hymyn leviämään.

- Mitä vahtaat? -

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:28 (GMT +2).