Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.11.2010, 08:54
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Jos kuorma-autossa käytetään kahta 220 Ah akkua, ja käynnistin moottori on liki 10 hv, niin eiköhän selallaisen vehkeen päävirtakatkaisija kestä melko kovaa vinssaamista. Ja niinkuin tuossa jo sanottiin, kannattaa ostaa merkki tuote.

Alkaako riittämään? http://varaosatedullisesti.kotisivuk...html?id=20/909

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.11.2010, 10:49
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Jos kuorma-autossa käytetään kahta 220 Ah akkua, ja käynnistin moottori on liki 10 hv, niin eiköhän selallaisen vehkeen päävirtakatkaisija kestä melko kovaa vinssaamista. Ja niinkuin tuossa jo sanottiin, kannattaa ostaa merkki tuote.

Alkaako riittämään? http://varaosatedullisesti.kotisivuk...html?id=20/909
10hp=7300W
7300W/24v=314A.

kyseessä ilmeisesti tälläinen come up? http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...view/63807/129
- moottori 24V, 3.6hp

3,6hp= 2600W
2600W/24v=109A tämä luku on todennäköisesti isompi silloin kun vinssi ei meinaa jaksaa vetää.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.11.2010, 21:00
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus



Minä otin pihalla seisovasta Uralin-nokasta Bosch päävirta katkaisimen, ja tälläsin mitsuun. Hyvin toimii, vinssinä 13000 lbs halpa malli.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.11.2010, 17:07
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti


Minä otin pihalla seisovasta Uralin-nokasta Bosch päävirta katkaisimen, ja tälläsin mitsuun. Hyvin toimii, vinssinä 13000 lbs halpa malli.
itse henkilö kohtaisesti pidän tuota kytkintä laatu tuotteena. sisältä löytyy melko järeät rojut ja on vielä melko helppo putsata/kunnostaa jos sille tulee tarvetta. tuon kytkimen sisällä oleva kärki on noin 5mm paksu ja noin 20mm leveä eli kyllä ainakin johdin pinta ala riittää.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.11.2010, 20:20
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Kiitoksia neuvoista.
Traktorivaraosa ja tarvike ky:stä tarttu matkaan 250A malli ja tossa sen purkasin ni kosketspinta-alaa reilu neliö cm kaippa sen tohon uskaltaa laittaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.11.2010, 20:53
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Mulla käsittääkseni tollanen samanlainen pääkatkasin miinuksen välissä millä saa koko auton pimeeks sähköistä. Nyt toiminut hyvin mutta olen varmaan sen kolme kertaa purkanut ja hionut kun kosteus tai joku on aiheuttanut että kosketuspinnat palaneet ja tulee kauheet jännitehäviöt. Taisin jotenkin jäykentää sitä prikoilla tms. niin on pelannut.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.11.2010, 11:46
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Hitto ku ei taho löytyö jarruja eteen, tehostajalta kun en saa nestettä liikkeelle, taakse jo löytyi. HJ tehostaja ja putket silleen simppelisti eli toisesta lähdöstä putket eteen ja toisesta taakse. Ilman mitään paineen alennus yms. muita venttiilejä.


Pari kuvaa tän hetken tilanteesta.


Tua on ny orkkis ohjausvarret ja hitsailtu väliaikanen pysyvä vetotanko jossa toisessa päässä 21 ja toisessa 23mm kierre.
Joku palstalainen rupes "tekeen" niitä Labsin mallisia varsia oikeen sarjassa tossa taannoin??.. Tais mennä sekin pelkäks esan venyttelyks?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 04:53 (GMT +2).