![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
- Työ tappaa maailmassa 2,3 miljoonaa ihmistä vuodessa - Uusi väitöstutkimus ososittaa, että työtapaturmista ja työhön liittyvistä sairauksista aiheutuneet kuolemantapaukset ovat merkittävä ongelma maailmanlaajuisesti. Työtapaturmiin kuolee ympäri maailman vuosittain noin 360 000 työntekijää. Työhön liittyviin sairauksiin kuolee vuosittain noin 2 miljoonaa työntekijää. Ei juuri mitään...
|
|||
|
|||
Koti vieläkin vaarallisempiLainaus:
![]() Inhorealisti |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
|
|
||||
|
||||
vituttaa sit rankasti
reilun kuukauden odotin raptoriin osia ja kun viimein tulivat niin eivät perkeleet sovi..
![]() ![]() ![]() ![]() liike josta mönkkäri myytiin n, viikko ennen kun se tuli mulle niin siellä sitä myytiin -05 yfm 660r no sen mukaan tilattiin osat.. ja tietenkään ne ei sovi kun raptori ilmeisesti on -01 taidan huomenna soitella kuluttaja asiamiehelle ja kysyä kuka vastuussa... ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Kissat perkele ku kuseksii pihalle ja haisee aikas ihanalle
![]()
|
||||
|
||||
|
Rangen kytkin otti sitten ja räjähti kunnolla, eipä olis mieli tehnytkään ajella
|
|
|
||||
|
||||
|
Kokki, joka tekee päivällisen valmiiksi jo klo 15 vaikka se tarjoillaan klo 17. Hmph. Kyllä, se on juuri se tapa, jolla voi saada hyvästäkin ruuasta kuivaa.....
|
|||
|
|||
|
Akat perkele..Kun parhaas yrität antaa huomiota niin puhutaan vapaudentarpeesta ja sitten kun annat tilaa niinitketään ettet välitä..
Temppuilun jälkeen kun olen kauniisti ääntä kohottamatta asiasta puhunut toinen suuttuu kun ei saanutkaan mua suuttumaan... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |