![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Keli lämpänee ja lunta ei vieläkään sada
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Olo on haikea, mutta kevyempi kuin aiemmin. Päätettiin pistää lusikat jakoon. Kaippa se 20 vuotta alkoi jo riittämään molemmille.
__________________
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Aikanaan lasten isästä erotessa tunsin suuren vapauttavan olon, kun kirjoitin nimen alle OMAN kodin vuokrasoppariin, siitä alkoi uusi elämä!! Kirjaimellisesti!! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Elämä on. Itse aikanaan tein saman ja hoidettiin emännän kanssa ero tyylikkäästi läpi. Hyvä homma sinänsä, koska nyt asutaan taas saman katon alla. Mutta jokainen tekee omat ratkaisut....
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ohi on off hire! Jeiiiiii back in the business.
..we are sailing,sailing again...
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#6
|
||||
|
||||
xD
"Kipu voi tulla yllättäen"
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
No nyt taas ei vituta yhtään että tulee lunta aivan taivaan täydeltä!!!
![]() Harmi vaan että sen tulo taitaa loppua illalla
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Saatiin ikäänkuin sponssina tuliterä pyykinpesukone. Merkiltään daewoo ja on jumalattoman helppokäyttöinen vehje.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |