![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Perhana jos ne ei mahdu pyörimään alla niin... voi ristus. Jotenkin ajattelin että ne meni sinne ihan ok. No katellaan.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onko tässä kyseessä uudempi vai vanhempi? Uudemmassa on kierrejousialusta, kuten jimnyssä. Vanhasta en tiedä joutuuko millaisia muokkauksia tekemään..vai ollenkaan.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Rehellinen lehtijousiversio. vm 92.
Viimeksi muokannut tjoki : 10.11.2010 10:40 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli Saharat sj410 -82 alla, puskurin+kiinikkeiden viilauksen lisäksi piti rajoittaa pikkasen ohjausta, otti renkaat kiinni jousiin ääriasennossa. Leimaerkki keksi lisäksi vaatia todistuksen "nopeusmittarin näyttämästä" koska vierintäkehä kasvoi jonkun prosentin, tehtiin taulukko gps:llä. Kohtuuhyvin pärjää suikalla talvella Saharoilla!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ketjut pyöräytät alle niin suikka menee vaikka minne. Eli Insat alle ja ketjut takaluukkuun.
Vakiovanteilla mainitun kokoiset insat rappaa tosiaan ainakin SJ410 mallissa pikkuisen etujousiin, jos kääntöä ei rajoita. Vanteet vaihtamalla siitäkin selviää. Eli jos laittaa ketjut päälle, niin suosittelen takapäätä, jottei paikat riku.
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ettei nyt mene ihan turhien asien puimiseksi koko topic, niin suurin sallittu rengaskoko suzukeihin on se 235/75, ja siitä jos katsastusmies alkaa jotai vielä narisemaan, niin toiselle konttorille näyttämään! Eikä sekoiteta 410:ä samuraihin, koska akselit ovat samuraissa paljon leveämmät, joten ei ainakaan tarvitse alkaa ohjausta rajoittelemaan että tuo 235 mahtuu kääntymään.
Puskurin kannakeputkien poistamiseen en ota kantaa tuon kokoisten renkaiden kanssa, kun ne putket on tullut kaikista suzukeista poistettua jo ensitöikseen muutenkin... Mutta kuitenkin, saharoilla pärjää varmasti perus nastarengasta paremmin tuolla umpihangessa, ja vaikka tehot riittäisikin pyörittämään karkeaa rengasta, niin kyllä ne tiheämmät jakolaatikon välitykset ovat hyvä sijoitus!
__________________
-Pauli- |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset vastauksista! Huomenna koitetaan vakiovanteille nuo INSAT, katsotaan miten pyörii alla. Sitten sitä on viisaampi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Sahara insa turbo | mecikoo | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 13.10.2009 11:42 |
Myyty Insa sahara 31/10,5 R15 | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 12.07.2009 19:20 |
Myydään Insa sahara 235/75/15 | Matti_83 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 08.06.2009 22:54 |
Myyty Insa Sahara 31x10.5 R15 | dragonfly | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 22.10.2008 19:52 |
Insa Sahara | Niva-mies | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.02.2006 00:04 |