Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Technology / Motoring / Computers > Software

Software Operating systems, Applications, Drivers, Cracks, Tools, Browsers

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.12.2003, 15:11
vah:n Avatar
vah vah ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.02
Sijainti: Internet
Viestit: 357
Perusasetus

Kunnon kommunismi olis sentään parempi. Edelleen suurimmalla osalla olis sama selain. Mutta koska se olis mahtikäskyllä määrätty ja muiden selainten käyttö olis laitonta, niin ei tarvis sentään ite tapella "aina". Rikollisistahan nyt ei kai kukaan välitä.

-vah

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:06 (GMT +2).