Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 17.12.2003, 14:31
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Joo.. Hyvältähän tuo PJ:n HJ näyttää ja vielä paremmalta kuulostaa. Nyt olis talliin tuloillaan HJ:n runko, jota olis tavalla tai toisella tarkoitus alkaa pajottamaan. Mielen Pimeälle Puolelle on tullut myös vaihtoehto, jossa HJ:n akselit tiputettais vakiolehtipakkojen alapuolelle.. Tähän keittoon kun vielä lisättäis apukierrejouset, niin johan luulis rovin nousevan.. Taitais vaan kuskia huimata ja todennäköisesti koppero olis jossain vaiheessa vailla ainakin toisenpuolen sivupeiliä.. Mutta olishan se senjälkeen korkia. Vielä kun kyseisen värkin sais jollain (kepuli)konstilla katulailliseksi, niin NAM.
Springoverihan on nykyään ihan laillinen. Värkki kasaan, mittaat paljonko nousi, ja otat lehtiä pakoista pois niin kauan että on lain sallima maksimikorotus. Ei tarvitse mitään kepulikonsteja. Joustotkin tulee hyvät kun pakat ohenee. Ohjausvarsi pitää ostaa valmiiksi muutettuna tai teettää wirallisella hyväksytyllä hitsaajalla, olkatapin kulman saa kääntää itse.

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? savlari Tekniikka & Jutustelu 2 17.02.2008 03:03
Vaunu ylös järvestä.. Chit-Chat 22 17.10.2007 16:23
Rinnettä ylös Tekniikka & Jutustelu 3 01.05.2005 09:09
Patrolli ylös!! Tekniikka & Jutustelu 10 24.11.2003 11:19
Pörssikurssit ylös - Suomi nousuun! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 27.08.2003 09:00


Sivu luotu: 09:13 (GMT +2).