![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
SLCK:n listalla voisit saada paremmin vastauksen, mutta pyöriihän täälläkin kavereita joilla on (kalliiksikin tulleet <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>) kolmevitoset HJ:densa alla. Ensinnäkin, ota niistä jousista yhdet lehdet pois niin että tulee medium dutyt. Ja sitten sanoisin, että pistä ne ensin alle, ja koita niitä renkaita, voi olla että se korotus riittää. Minusta ainakin vaikuttaa siltä ettei 60'stä niin kovin paljon tarvitse korottaa että 35x12.5 mahtuu. Käsittääkseni siinä kalliiden kumien autossa <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> on vain apukierrejouset, ja yhdessä toisessa taotut alkuperäiset jouset. Tuossa on SLCK:n tuoreen pj:n auto nähdäkseni 35":silla mutikkailla...: http://antti.rauramo.com/2003-12-13/medDSC00150.JPG -- Antti R. 1978 HJ-45LP
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Millä sais K5 blazerin perän ylös?? | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2008 03:03 |
| Vaunu ylös järvestä.. | Chit-Chat | 22 | 17.10.2007 16:23 | |
| Rinnettä ylös | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.05.2005 09:09 | |
| Patrolli ylös!! | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.11.2003 11:19 | |
| Pörssikurssit ylös - Suomi nousuun! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:00 |