Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.12.2003, 13:55
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

SLCK:n listalla voisit saada paremmin vastauksen, mutta pyöriihän täälläkin kavereita joilla on (kalliiksikin tulleet <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>) kolmevitoset HJ:densa alla.

Ensinnäkin, ota niistä jousista yhdet lehdet pois niin että tulee medium dutyt.

Ja sitten sanoisin, että pistä ne ensin alle, ja koita niitä renkaita, voi olla että se korotus riittää.

Minusta ainakin vaikuttaa siltä ettei 60'stä niin kovin paljon tarvitse korottaa että 35x12.5 mahtuu. Käsittääkseni siinä kalliiden kumien autossa <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> on vain apukierrejouset, ja yhdessä toisessa taotut alkuperäiset jouset.

Tuossa on SLCK:n tuoreen pj:n auto nähdäkseni 35":silla mutikkailla...:
http://antti.rauramo.com/2003-12-13/medDSC00150.JPG


--
Antti R.
1978 HJ-45LP

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? savlari Tekniikka & Jutustelu 2 17.02.2008 03:03
Vaunu ylös järvestä.. Chit-Chat 22 17.10.2007 16:23
Rinnettä ylös Tekniikka & Jutustelu 3 01.05.2005 09:09
Patrolli ylös!! Tekniikka & Jutustelu 10 24.11.2003 11:19
Pörssikurssit ylös - Suomi nousuun! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 27.08.2003 09:00


Sivu luotu: 12:35 (GMT +2).