![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
no oliskos siinä pajerossa myös käsijarru samoissa satuloissa?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Lievä OT, mutta tuo kardaanikässäri tuntuu kyllä olevan loistovehje. Mulla on ollut neljä eri patrollia eikä ikinä ole tarvinnut taistella käsijarrun kanssa, toisin kuin lähes kaikissa muissa autoissa ainainen murhe katsastuksessa tai muuten vaan jumissa.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
oliskohan se 91-00 tai jotakin tuon tapaista, muuten ei mitään hajuatajua pajeron malleista muuta kuin eka takalevyllinen malli. saattaahan uudemmastakin löytyä ihan käyttökelpoista tavaraa, osanumerot on ainakin erilaiset jotta jotakin eroa niissä on. kässäri tarpeille paikka levyn keskellä olevassa "rummussa" volvolaiseen tapaan, se vaan edellyttäisi pajeron takajarrukilpien ja muiden rumujen virittelyn. itse en halunnut aikanaan pajen systeemiä vaan kardaanilla olevan käsärin.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pajeron Gen1 ainakin 90-91 V6-malleissa, voi olla jo -89:kin on levyt.
Gen2, eli -91-> on eri osanumerot, mutta osat taitaa olla jämäkämmät... http://www.arwidson.fi/tuning/PDF/Ja...o-2007_low.pdf Tuolta löytyy mukavasti mittoja soveltuvista levyistä. ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tässä sovitellaan 1992? v6 pajeron levyä toyotan FF taka-akselille.
Omassa HJssa FF akselilla nyt hiluksin levyt ja patrolin satulat. Ei vielä ajettu maantiellä mutta tuntuu pihassa testaten toimivan. Navat laipat on sorvattu pienemmiksi että levy menee päälle. Satulan kiinnikkeet pulttikiinnityksellä. BJssä taas patrolin satulat ja hjn jäähdytetyt levyt navan takana etu pinnapulteilla. Navan päälle tulee vielä hjn jarrurummusta leikattu 5mm spaceri kun muuten ei kierteet pulteissa riitä. Aion varmaan tämänkin seuravaan versioon muuttaa samanlaiseksi kuin tuo yllä oleva hjn akseli. Satulan kiinnikkeet on hitsattu akseliputkeen. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tohon hiluxlevy, ja patrollin satula malliin menee siis kaiki normi vanteet ilman speisereitä?
meneekö tolla pajeron levyllä liika sisään satula? että ottaako sitten jo jouseen? Viimeksi muokannut Jani E : 09.11.2010 14:09 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Pajero levyä vaan aikanaan sovittelin mutta hylkäsin jostain syystä. Todennäköisesti meni liikaa sisään koska hjnkin levyllä satula tosi lähellä jousta.
Hjssä oleva hiluxlevy/patrol satula yhdistelmä on sovitettu ainakin 8x15 ja 10x15 mangelsseilla sekä joillain 16" vanteilla. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrollin levyjarrut taakse | perse arska | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.08.2009 05:54 |
Hilux ja levyjarrut taakse? | Masai | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.10.2008 09:45 |
hj61 levyjarrut taakse?? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.10.2007 16:57 | |
Taakse levyjarrut | jupuli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 28.05.2007 12:58 |
Levyjarrut bj:n taakse | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.05.2004 18:35 |