Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.11.2010, 13:06
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Pikkupurolta siirryttiin hyvässä järjestyksessä Suursuolle ja pikkupätkä ajettiin Suursuon ja Ristsuon välistä kannasta, jonka jälkeen siirryttiin kokonaan Suursuon puolelle. Oli aika paljon märempää kuin 2006 milloin edellisen kerran ajeltiin tästä läheltä. Ojien ylitysvinssauksien jälkeen Pylkmaister ja Arska päättivät päättivät vaihtaa autoja ja hieman "kikkailla" kun oli senverran helppoa siirtymää suolla. Suursuon pohjoispäässä maasto olikin sitten jo rajusti haastavampaa kun mitä siirtymälle olin suunnitellu ja Haisulilla sai ihan tosissaan puskea uraa koivikkoon ja piru kun oli upottavaa- vesi oli senverran korkealla, että enemmän oli vettä suonpäällä kun suota veden päällä. Pimeä pääsi yllättämään ja porukan välit hieman pitenivät. Arska ja Pekka vaihtaneet omiin ajokkeihinsa. Autokunnat Hiace ja Mauri olivat länkynkantaman päässä, mutta Pylkmaister ja Arska kantaman ulkopuolella. Tästä emme huolestuneet koska häntä-kaksikko on erittäin kokeneita kuskeja ja löytäisivät kyllä meidät, koska seuraisivat meidän jälkiä...(just joo)


-Alun toista tuntia odoteltuamme ja huhuiltuamme, saimme Pylkmaisterilta tiedon että tulossa ovat, mutta eivät löydä meidän jälkiä suolta...aaha ookoo...

-Puolen tunnin lisäajan odoteltuamme länkyllä saatiin varmennus, että tulossa ovat, maasto on vain toivottoman vaikeakulkuista kun joutuvat kokoajan raivaamaan reittiä ja upottaa niin vähän perkeleesti...tässä vaiheessa kaikki ookoo...vain Arskan etuvinssi porsinut...

-Hiacen ja Maurin porukoille annoin leirin koordinaatit lähettelin jäppiset pistään kokkoa kasaan etukäteen, rupes jo todellakin tuntumaan siltä että äijät on varmaan aika kylmissään kun tuolta selkiivät...Pekan Volvosta kytkin luistaa...

Harkitaan Haisulilla apuunlähtöä, mutta totesin suon pinnan rikkoutuvan vielä enemmän Haisulin painosta ja uuden väylän puskeminen neitseelliseen rämeikköön ei ehkä ole nyt viisasta?

-Pekan tietokone kyykkää ja kartta häviää, vain paikkatieto saadaan gps mokkulasta...edestä Pekalla hytkyvinssistä narut poikki...

-tovin kuluttua saadaan koordinaatit jälkijunasta ja todettiin sitten mun koneelta että ovat noin 400 metriä meistä suoraan etelään...ja annettiin kompassisuunta äijille jotta saavat ittensä oikeeseen suuntaan...nyt rupee äänenpainosta kuvastumaan että ei vielä v****a, mutta kohta vois tää suo loppua...etummaisesta sähkövinssistäkin narut katkottu, joten eteenpäin ei ole yhtään vinssiä kummassakaan autossa...appari on hypotermisessä tilassa tärisee sinisenä penkillä täysin märkänä...

-toisen tovin kuluttua väliaika tieto kertoo että ovat kompassisuunnasta edenneet väärään suuntaan kymmeniä metrejä kun temuavat suossa edestakaisin...

-Pekan takavinssistä narut poikki...

-Kun on kuudetta tuntia odoteltu, saadaan väliakatietoa lisää...Arskalta takavinssin narut poikki ja taka-akselin ympärillä ja öljypohjassa reikä mistä valuu solkenaan...kaikki varaöljyt käytetty...

-Pekka ilmoittaa lähtevänsä hakemaan öljyä meiltä, jolloin vihelsin pelin poikki ja ilmoitin tulevaani tuomaan öljyä ja puskevani uuden reitin rämeen läpi pehmeimmistä paikoista...

-Upposin suhteellisen syvään ja Haisulista keulavinssin vaijeri poikki...solmitaan ja teipataan...

-Päästiin häntäpään luokse ja havaittiin miehissä lievää väsymystä ja kevyttä motivaation puutetta...

-Käännettiin Haisulia ja upottiin jälleen...oikeanpuoleinen kylki sen verran vedessä että sulakerasiasta nousee vieno savukiehkura ja molempien vinssien ohjausvirrat kaput...hyppylankoja käyttäen saadaan edistystä aikaan, eli savun lisääntyessä kaikki valot pimenivät ja mittarit ei toimi...sähköinen siirtopumppu ei toimi ja mekaaninen siirtopumppu vuotaa solkenaan dieseliä pihalle-ei vaikeuta käyntiä, mutta onneksi ei ole tankkimittaria, niin ei voi huolestua naftan kulutuksestakaan..

-Arska vedetty uralle ja matka etenee joutuisasti-Haisulia vinssataan etuvinssillä eteenpäin kaapelinmitta ja sitten takavinssillä Arskaa kaapelinmitta myös eteenpäin, Haisulia etuvinssillä eteenpäin ja Arskaa takavinssillä ja jne jne...

-Arska on käyttänyt kaikki omat öljyt ja Pekan öljyt ja Haisulin öljyt ja nyt se on loppu...mersu tekee istumalakon suolle...

-valon pilkahdus yössä! Jätkän on kuunnellu leirissä tempomista ja lähteneet Maurilla tuomaan kaikki öljyt mitä irti saavat- länkystä ilmoittivat että ajavat suolle meidän jälkiä pitkin tuomaan öljyä, jolloin kaikista kolmesta koneesta ilmoitetaan Maurille takaisin että jätät sen kuuspyöräsen tasan tarkkaan kovalle maalle ja tuotte ne öljyt muuten kävellen!

-Urhoolliset öljyn tuojat päivittelevät kuinka heillä on rankkaa kävellä melkeen satametriä suolla-ihan puhki ovatten...

-saadaan kahdellakymmenellä litralla öljyä Arska kuivalle maalle ja lähdetään porottelemaan kohti leiriä...

-ja sitten öljyt loppu ja mersu istahtaa seuraavan kerran...otetaan johtotähti Haisulin hinaukseen...

-konkelo Haisulin katolle nalkkiin ja konepuukolla irrotettessa loppurunko painaa takakyljen sisään...ei vois vähempää kiinnostaa aamuneljälta...

-viidenpuolkuuden aikaan leirissä Pekka jättää koneen käymään ja lämppärin täysille...yläroppa konekopanpäälle ja unta kuulaan...appari kannetaan nuotionviereen retkisängyssään ja pari pölliä lisää, kukaan ei jaksa kantaa sitä telttaan yöks, tuskin se siihen notskille kuolee, iso mies...



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitten mennään jo aikaiseen perjantai aamuun, ja hyvin nukutun yön jälkeen on kiva herätä uuteen kauniiseen aamuun...




Team Mauri on lähtenyt Kamenogorskiin hakemaan öljyä ja kemiallista metallia ja muut silläaikaa suunnitellaan matkan jatkoa ja joen ylitystä...

Tunnusteleva Hiace kastelee varpaat



Ei oo syvää



Eikä kovin leveä, 30m köysi lähti just irti rummulta kaks metriä ennen vastarantaa



Vastarannalta alkuasukkaat ihmettelevät porukan koneita ja toimintaa, kunnes hakevat läheisestä kylästä tulkiksi pariskunnan joista rouva puhui selkeää lontoota. Siinä joen yli huudellessamme herrasväki kutsui meidät kylän banjaan saunomaan ja koska ilta oli jo pitkällä, niin hyväksyimme ilomielin kutsun...


Viimeksi muokannut KooPee : 09.11.2010 21:04
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.11.2010, 13:32
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Syvimmillään tossa oli vettä just ikkunalinjaan, mutta se ei kerinny tarttua kameralle, 15 metriä sivussa, oli jo kisakiisseliä puleenväliin tuulilasia. Sille reissulle en onneks ottanu kameraa mukaan-sekin olis nyt kastuneena ja kaput.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ihmetellään porukalla, että missä helvetissä Team Maurin porukat on, neljättä tuntia kulunut tunnin reissussa...ja sieltähän jätkät saapuu juuri ennen iltahartautta mukanaan täytekakku, kolmenlitran kaljapulloja, sipsejä, wunderpaumeja, tarroja ja muuta tarpeellista tavaraa...

-öljypohjan paistaminen rengaspolttimella alkaa ja parin tunnin session jälkeen öljyt pysyvät kuin pysyvätkin koneessa...se toimii sittenkin!

Päivän aikan aikana Pekalle on ilmestynyt jarrut ja koydet jatkettu, kytkimen on hän säätänyt ja peli on taas iskussaan...

Haisuliin on hyppylangoista tehty hämähäkinseitti sulakerasian päälle ja kaikki tavallaan toimii, mitään sähköjä ei vain saa pois päältä muuten kun pääkytkimestä akut pois pelistä...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tuomo alias "Mr PikkuKekkuli" -sahamies jumalan armosta- Riskiretken kunniamaininta RR 2010:llä kaamea konepuukkokarju, tekee sulle puusta moottorisahalla vaikka v***n ja hajukin saadaan joesta nostetusta särjestä- tässä nopeampi versio eli kevyt ja kätevä travel pussy"...


"Kekkulin" käsi hakee säkkiä, mutta illan hämärässä ja ihan pienessä kekkulissa homma osoittautui todella haastavaksi. Noin kymmenen minuuttia ähellystä (kukaan ei nauranut ulkopuolella) ja sitten onnisti- Kekkulin säkit löysi paikkansa...


Viimeksi muokannut KooPee : 09.11.2010 21:08
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.11.2010, 13:49
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Illlan isäntä perjantaina Aleg ja Hiace , Vekku on vielä ihan ajokunnossa ja ajeluttaa herrasväkeä leirin ja kylän väliä- Alkuasukkaat ovat innossaan...



Ja sitten maljoja ja puheita



Lisää puheta ja maljoja



Paskat mistään kielimuurista kun pari votkulia napattu niin ollan ystävät ylimmät !
Huomaa pöydällä isäntien tarjoamaa todella harvinaista herkkua, suolattua ja pakastettua sianihraa...oli ihan törkeen hyvää! Tuli vedeltyä monta palaa, vieläkin muistelen kaiholla.
Ja taas huomaa Pylkmaisterin ilme sian ihran jälkeen...




Isäntäpari- ja Kekkuli katsoo suoraan silmiin...usko tai valehtelen lisää


Viimeksi muokannut KooPee : 09.11.2010 21:11
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.11.2010, 14:00
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Sitten mennään jo K-18 puolelle... Isäntien tarjoamaa votkulia on nautittu ja se hieman ehkä näkyy jos osaa kuvasta oikein tarkkaan katsoa.
(auta kavelia-nosta mua tissestä- ku ei olkeen jalaka piä)



Kaveria ei RiskiRetkellä jätetä, yhteispelillä se onnistuu - Sanwich by Askola...



Voittajan on helppo hymyillä, Pylkamaister on juuri ottanut uusinnan Suomi-Venäjä saunomismaaottelusta! Päässä oleva myssy ei ole siinä näön vuoksi (tosin kyllä nää herrat näyttää paljon paremmalta hattupäässä kun ilman) vaan siellä saunassa oli todellakin niin kuuma, ettei ilman huopamyssyä pystynyt olemaan. Nahkassa terve punakka väri ja silmä kirkkaana ja skarppina kohti valoisaa huomista.





Tästä lähdettiin hyvässä järjestyksessä leiriin ja vaikka Pekka ei millään muotoa ole yllytyshullu, tuli yöllä todistettua ettei jokea pysty ajamaa ylä- eikä alavirtaan kovinkaan pitkälle, noin kolmisenkymmentä metriä suuntaansa ja sitten vesi nousee yli puolenvälin tuulilasia...


-aamulla ihmeteltiin porukalla Hiacen penkin alta löytyneitä komeita savustettuja särkiä kaksin kappalein, vedessä lionneita ja pikkuisen mutaisia...mietittiin että perkele kyllä pitää suolasta saada ja vedeltiin ne sitten naamaamme hyvällä ruokahalulla...

Jälkikäteen leirin Knikke Knakkerton päätteli, että isännät oli antanut ne meille matkaevääksi ja oli sitten unohtunut penkin alle kun Hiace porskutti pari kertaa joen yli...sen takia hieman lionneita ja harmaata liejua täynnä...(hyvin ne silti kelpas porukoille)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Lauantai aamuna kaikki joen yli ja kevyttä siirtymää kohti aiottua vikaa pätkää.
Sitten takapakkia parissakin eri siirtymäreitissä kun puuta on helvetillinen määrä kaatunut uralle ja eikä mitään toivoa eteenpäin. Kaikilla autoilla hakattiin reittiä puunrunkojen yli ja ympäri ja sahat odotetusti lauloi...
Tehtiin uutta reittiä kun tuulenkaatoja kierrettiin ja yhdessä kurussa sain Haisulin melkeen kyljelleen, katon nojailukaari tuki kumminkin juurakosta ja vaikka vasemman puolen pyörät oli ilmassa ja oikeasta sivuikkunasta tunki turvetta sisään...Pekka ilmoitti että se vaan tuntuu siltä että kaatuu kun vasta kokemattomana noviisina harjottelee tota Volvolla ajamista- Volvot ei kaadu...piste.




Ei mee nurin kun "pikkusen" nojaa penkkaan.




Ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja

tankattiin sahoja ja

sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja

tankattiin sahoja ja

sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja

tankattiin sahoja ja

sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin
ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja sitten ajettiin ja sahattiin ja ajettiin ja sahattiin ja................................................ VOEIIII VIIITTTTUUUUUUUUUUUUUUUU.....


Lauantai iltana vielä yritettiin pätkälle, mutta Arskalta valui öljyt solkenaan (tosin takastefasta, ei korjatusta öljypohjasta) Pekalla ei käsijarrua eikä poljin jarruja ja kytkin murskana. Haisulista raidetanko poikki ja simpukka löi jumiin, sähköt pätki ja savus ja muutenkin takki suhteellisen tyhjänä ja sahoista 90% paskana oli pakko luovuttaa ja suunnata vikaan leiriin...



Vikan yön leiri




Tämmöstä tälläkertaa...ensikerralla jotain muuta ;o)


Ja sitten opettelemaan videon liittämistä...

Viimeksi muokannut KooPee : 09.11.2010 21:49
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.11.2010, 15:27
Tirkmacine Tirkmacine ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.08
Sijainti: Röykkä
Viestit: 333
Perusasetus

no voisun perk.....


Mikäs mikäs perkeleen tissiposkien hotelli matka teil on ollut
saunottu ja juotu viinaksia oikeen sisätiloissa
Askolan ässätkin on oikeen innostunut suklaa junaan
Tää on tätä nykyaikaa,ens vuonna varmaan kylpylä matka

Tv: sissipaska
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.11.2010, 16:36
sillanrakentaja:n Avatar
sillanrakentaja sillanrakentaja ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.10.08
Sijainti: Askola.Finland
Viestit: 28
Cool

heh heh TYHMÄ !


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirkmacine Näytä viesti
Mikäs mikäs perkeleen tissiposkien hotelli matka teil on ollut
saunottu ja juotu viinaksia oikeen sisätiloissa
Askolan ässätkin on oikeen innostunut suklaa junaan
Tää on tätä nykyaikaa,ens vuonna varmaan kylpylä matka

Tv: TISSIPOSKI
muutaman päivän offaamisen jälkeen jos korvista raahataan mökille, votkulille sekä herkuttelemaan valkoista lihaa siksi aikaan kun paikallisen kylän yhteinen Banja on siinä mallista että siellä voi vieraat "grillata"130 astetta vaatisi kyllä jäykkaa selkärankaa jos kieltäytyisi tuollaisesta vieraan varaisuudesta . tai oltiinhan me kyllä tuulen yläpuolella kun meidät kutsutttin kylään olisiko meistä metsän tuoksut häirittsevästi laskeutuneet "naapurin puolelle ". korjasin muuten "alisa rehtorin" virheellisen allekirjoituksen.

ps. törkeää huudella jos miehelle iski kyseiseen ajankohtaan "lakanoiden mankelointi" TYHMÄ ! sanois pernajalainen ja saunois istuen pukuhuoneessa sielä oli vain +80. Maurin ohjausvarren kynsi repeämä OK ! Miten mahtaa olla tuo RAY:n käden laita ?
__________________
-Jari-
VOLVO C303
Can-Am 800 renegade

-http://www.puukaatuu.fi-
-http://www.askoff.fi/-
-http://forums.offipalsta.com/album.php?u=10461-

Viimeksi muokannut sillanrakentaja : 09.11.2010 09:49
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.11.2010, 14:27
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sillanrakentaja Näytä viesti
muutaman päivän offaamisen jälkeen jos korvista raahataan mökille, votkulille sekä herkuttelemaan valkoista lihaa siksi aikaan kun paikallisen kylän yhteinen Banja on siinä mallista että siellä voi vieraat "grillata"130 astetta vaatisi kyllä jäykkaa selkärankaa jos kieltäytyisi tuollaisesta vieraan varaisuudesta . tai oltiinhan me kyllä tuulen yläpuolella kun meidät kutsutttin kylään olisiko meistä metsän tuoksut häirittsevästi laskeutuneet "naapurin puolelle ". korjasin muuten "alisa rehtorin" virheellisen allekirjoituksen.

ps. törkeää huudella jos miehelle iski kyseiseen ajankohtaan "lakanoiden mankelointi" TYHMÄ ! sanois pernajalainen ja saunois istuen pukuhuoneessa sielä oli vain +80. Maurin ohjausvarren kynsi repeämä OK ! Miten mahtaa olla tuo RAY:n käden laita ?
kiitos kaikille mukana olioille sekä pylkmaisterille kyydeistä! käsi roikkuu olkapäästä arvioitu paranemisaika 2kk-2vuotta!!
hauskaa oli mutta onko pakko mennä enää ikinä SINNE
T:Niko69 alias RAY ykskätinen roisto xD
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Riskiretki 2008 KooPee Tapahtumat 225 15.10.2017 09:25
OFFROAD TAPAHTUMAKALENTERI 2010 (Race calender 2010) Saija Tapahtumat 23 11.04.2011 16:40
Myydään RiskiRetki 2007 DVD SuurSyömäri O/M/V Muut 34 10.11.2010 22:50
Paratiisi Offi 2010 14-16.5.2010, Kiitokset kaikille!! oska80 Tapahtumat 227 13.06.2010 18:57
Riskiretki 2009 KooPee Tapahtumat 281 01.12.2009 12:02


Sivu luotu: 02:46 (GMT +2).