![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Just tollaiset kuin Jaren laittamassa kuvassa, mutta tein vielä reiän keskelle pulttia varten. Pulttipyssyllä sitten ammuin kiinni ja kierrettä saa rasvailla koko ajan ettei leikkaa kiinni. Aika työlästä toi on ensin tehdä reikä ja sitten painaa noi reunat, mutta joka reikä keventää autoa 20g ![]() Levikkeet on muuten tehty suorasta pellistä Bilteman peltisepänsarjalla ja setti on vieläkin ehjä ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei tuo Jeepin levikkeiden malli yhtään huono ole. Ihmekkään siis ole että tuli Jeepistä hyvän muotoinen
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Kuusakoskella ja Romu Keinäsellä tuokin onnistuuLainaus:
![]() Ja jottei ihan offtopic niin kyllä on hienoa työtä noi levikelokasuojat ja kevennyksetkin. Miten lie korin kestävyyden laita kun jäkistäviä rakenteita non rankasti kevennetään?? Viimeksi muokannut Byrocrat : 05.11.2010 18:45 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
Tietysti näitten Cherokeitten kantavat koripalkit on ihan perhanan ohutta tavaraa, että en sitten tiedä.. Varmaan selviää tulevaisuudessa ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
tuon ikäisessä ooppelissa on ainakin valmiita kevennys reikiä , leikkaat ne ooppelista irti ja hitsaat jeeppiin ?
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla oli jo kori revennyt muutamastakin kohdasta hieman, siis tuosta mitä nyt rakennan. Muun muassa takana oli sekä d- pilarin yläpuolella (takaluukun yläreunan juuressa, pilarin ja katon saumassa) molemmat kulmat auki, takajousien riipukekotelon molemmin puolin reunat auki (muutama pistehitsi), edessä taasen korin ja koripalkkien välisiä saumoja oli revennyt tulipellin & jalkatilan alueelta useampiakin, kummaltakin puolelta autoa. Jossain vielä oli koripalkissa pieni murtuma keulassa, en vain muista tarkkaa paikkaa. Tämä siis autossa jota oli kuitenkin tuettu ja vahvistettu (tosin ei turvakaarin) sen jälkeen kun kerran olin sillä käynyt metsässä pikkurenkailla. Eli tuolla vain meinasin että ihan liikaa ei ehkä kannata innostua tuon keventämisen kanssa, ainakaan siellä missä oikeasti tulee koriin rasituksia. Päin vastoin on kohtia missä nimenomaan kunnon vahvikkeet on tarpeen jos mettäajossa meinaa alustaa venytellä enemmänkin. Itsekantava kori on kyllä sinänsä hyvä asia painon ja (teoriassa) jäykkyydeen suhteen, mutta Cherokeen tapauksessa se on vähän turhan heikko sitten kun rengaskoko alkaa kasvaa isoksi. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Nopea-ajossahan tapana on hitsata kaikki alkuperäset korisaumat läpi täyspitkillä saumoilla, ja sitte tehä vielä se turvakehikko.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Projekti Mall Crawler #2 - Cherokee moggiakseleilla | Timo_L | Maasturiprojektit | 295 | 03.05.2013 10:53 |
O: halpa XJ cherokee projekti | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 29.05.2008 19:43 |
Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) | Timo_L | Maasturiprojektit | 89 | 19.04.2008 10:52 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |