Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.11.2010, 19:21
Team Lypsikki:n Avatar
Team Lypsikki Team Lypsikki ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.07.09
Sijainti: Salla
Viestit: 548
Perusasetus

Reilu viikko takana liikunnanopettajan sijaisena yläasteella ja lukiossa riittävän pitkän pitkän työttömyyden jälkeen ja jo nyt mulle kehitellään vakipaikkaa Ei minkäänlaista kuria penikoilla, mutta autotalli- ja koiratarhakuri reilulla kettuilulla ja turvallisella menolla ryyditettynä pesee näköjään yliopisto-opinnot 6-0. Ei ne natsat vaan...

  #2  
Vanha 02.11.2010, 19:56
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Läpimennyt ajotutkinto.
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
  #3  
Vanha 10.11.2010, 10:50
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Läpi mennyt tutkinto. Nyt olen sitten levyseppähitsaaja. ...ja työtön.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
  #4  
Vanha 10.11.2010, 17:07
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli Näytä viesti
Läpi mennyt tutkinto. Nyt olen sitten levyseppähitsaaja. ...ja työtön.
Onnittelut asiasta Itte valmistuin reilun puolivuotta sitten ja suoraan työelämään, vakkaripaikan sain elokuussa... Tosin nyt saikulla, tänään vetivät polven auki ja ottivat aika paljon tavaraa ulos plus hieman kiristelivät siellä
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla
  #5  
Vanha 10.11.2010, 17:17
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Viestit: 807
Perusasetus

RanSami mänt leimasta läpitte Kuukaus aikaa korjata etuloksu Ihana miäs mulla, ko se tekee tommottii hyvei ostoksii!! Pääsee muuttokuormiakin viemää nytte vähä helepomalla, ei tartte Trollin lavalla kulettaa sään armoilla! Jippiiiiiii!!!
  #6  
Vanha 10.11.2010, 20:27
Jason_ Jason_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.09.09
Sijainti: Kemijärvi
Viestit: 91
Perusasetus

huh... onko teillä koskaan niin, että jos jokin hajuaa, niin siitä alkaa hajoamisten sarja? Mulla tuo toimii liiankin hyvin. Nyt lähiaikoina on ollut yhtäaikaa mm. mönkijässä sähkö ja käynti häikkää, primerassa vetonivel ja huolto, subarussa bensatankki vuotaa ja huolto siihenki ja houjeista hajos ilmeisesti kansipahvi... Niin ja keväällä hajos kelkasta kone. Tämmönen pistää jo ihmismielen ja lompakon koville, kun töissäkin pitää käydä aamu 03.00- ~14.00


Nyt kumminki alkaa hommat olemaan voiton puolella, kun mönkijä ja primera jo pelaa ja subarukin melkein jo kunnossa. Ja houjeissa ei luultavammin kovin kova homma ole se kansi laittaa. Kelkka huutaa rahaa...... Thats it... im done
__________________
Metässä ollaan ja metsään mennään
  #7  
Vanha 10.11.2010, 20:49
jep:n Avatar
jep jep ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: orimattila
Viestit: 206
Perusasetus

Tänään piti bj viedä katsastukseen vihdoin ja viimein, mutta aamullapa putosi rengas kesken työmatkan, niin eipä tarvinnutkaan katsastella...
  #8  
Vanha 10.11.2010, 21:29
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jason_ Näytä viesti
onko teillä koskaan niin, että jos jokin hajuaa, niin siitä alkaa hajoamisten sarja?
On ollut siitä asti kun ostin hondan käyttikseksi.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? Jallu Tekniikka & Jutustelu 136 29.08.2015 19:26
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa Tumi Tekniikka & Jutustelu 6 17.08.2006 17:08
Miksi olisi kivaa olla mies? Santeri Jokes 0 10.01.2006 12:48
Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? jeeppi-eki Chit-Chat 6 24.03.2005 19:57


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).