Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.11.2010, 02:29
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Viestit: 353
Perusasetus

Yks onneton video

http://www.youtube.com/watch?v=ykMMvpMxlWc

__________________
RR L322
EX-RRC
EX-LR 110 HCPU
FF stw
S 580J
JET-A1
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.11.2010, 09:00
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Mukava ajopäivä tuo näyttää olleen ja näin sängynpohjalta kuumeessa videoita ja kuvia katsoessa vain potuttaa, kun en päässyt itse paikalle. Toisaalta nyt kun autossa on paremmat renkaat ja alusta korkeemmalla sun muuta, niin oisi kuitenkin ollut turhan helppo puistokävelyreissu ja tullu vaan muille paha mieli.

No, jos/kun Jatilassa on ajopäiviä talvikelissä, niin siellä olis mukava aloittaa liukkaan kelin maastoajoharjoittelu.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.11.2010, 19:54
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

VIDEOITA!


Tässä linkit myös tänne muutamaan videoon.

http://www.youtube.com/watch?v=gxwq6FzIARM

http://www.youtube.com/watch?v=K61_C5qdbg8

ja

http://www.youtube.com/watch?v=wxh5uM5DiB0

Talvella taas viimeistään mennään ja travii tuo JEgoNEER saada ajokuntoon pikinmiten, oli se vaan aika kyytiä ja kolinaa vakioalustaiselle Libertylle, huomena jään töihin putsaamaan alustan ja tutkimaan mahdolliset vauriot.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 02.11.2010 20:06
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
FJDC:n Kesä Safari Mäntsälässä Jatilan maastossa Su 11.7.2010! ImacInnes Tapahtumat 37 16.07.2010 18:44
FJDC:n Mäntsälälän kevyt kevätsafari Jatilan Tallin maastossa Su 16.5.2010! ImacInnes Tapahtumat 13 19.05.2010 21:57
FJDC:n Mäntsälän Talvi Sahvari su 17.01.2010! ImacInnes Tapahtumat 29 17.01.2010 22:00
22.11-09 FJDC:n jäsen Sahvari Mäntsälässä! ImacInnes Tapahtumat 51 28.11.2009 21:37
Ravijoen SLCK / FJDC safari kuvat tänne.. MakeO Tapahtumat 2 07.11.2005 22:53


Sivu luotu: 10:31 (GMT +2).