Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.10.2010, 18:10
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

kiitos kaikille oli hauskaa vaikka säälinkin jakolaatikkoa, mutta toimi aivan loistavasti ja se rallatus mikä oli nopealla puolen tuntui hiljentyneen. yli vuoden tauon jälkeen oli tosi mukava päästä ajamaan ja se että auto kulki tosi hiljaa niin toi uutta kipinää koko lajiin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.10.2010, 18:57
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Kuopion Urheiluautoilijoiden
PALKINTOJENJAKOJUHLA JA PIKKUJOULUT

Hotelli Iso-Valkeisella lauantaina 13.11.2010 klo.17.00 alkaen

Tarjolla runsas IsoValkeisen Joulupöytä ja lapsille oma puffet.

Hinta: jäsenet 20e, ei jäsenille 30e ja alle 12v. puoleen hintaan.

Ruokailun maksaneille pikkujouluvieraille vapaa sisäänpääsy tansseihin joissa esiintyy Yölintu.

TERVETULOA!!!

Ilmoittautumiset seuran sähköpostiin info@kuopionua.fi tai Tarja Tuonoselle 0440-400060 3.11. mennessä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.10.2010, 19:20
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

kiitoksia vaan mukana olleille hauska päivä oli kieltämättä. pistäkäähän kuvia jos sellaisia tuli räpsittyä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.10.2010, 10:06
Offijäbä:n Avatar
Offijäbä Offijäbä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.02.08
Sijainti: Kaavi
Viestit: 709
Perusasetus

Joo tosiaan kiitos Kuopion miehille kun saatiin paikkaan tutustua.
Kuhan kalusto saahaan maasto kuntoseks nii vois tulla useimminkin ajelemaan ja toki myös tervetuloa myös meidän ajo alueita koluamaan.
__________________
On se kone ( ainakin joskus )
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.10.2010, 15:00
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

oliko kellään kuvia vai onko ne laitettu sinne facebookiin kun tuntu siitä niin kovasti puhuttavan?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.11.2010, 18:30
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

http://www.youtube.com/watch?v=F-efnUG_q0o
http://www.youtube.com/watch?v=8dXmX2fXq5g
siinä on pari videoo viikon takaisesta ajo reissusta
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.11.2010, 16:32
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Smile

Ajelemaan?


Oli tarkoitus käydä jo viime viikonloppuna vaan tuli hankittua uusia leluja niin ei joutanut....

Vaan tuleva Lauantai 27.11. olisi yritystä........ aloitus olisi 10...11:00 abc:llä

tähän asti tiedossa olevia tulijoita olisi ite minä susnalla ja samisetä patrollilla.....

Muitakin mukaan kiitos .....

Huudelkaa ees jotain................
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? VonLeka Chit-Chat 4 04.03.2008 21:15
Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup O/M/V Ajoneuvot 0 29.05.2006 05:54
Kuopiossa "evullinen" Läjä..... Hujane O/M/V Ajoneuvot 7 19.05.2006 19:29
Onko kuopiossa laina kumia? Chit-Chat 0 15.04.2005 13:24
Kuopiossa? Kartsa Tekniikka & Jutustelu 24 28.11.2004 17:25


Sivu luotu: 09:02 (GMT +2).