![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
kiitos kaikille oli hauskaa vaikka säälinkin jakolaatikkoa, mutta toimi aivan loistavasti ja se rallatus mikä oli nopealla puolen tuntui hiljentyneen. yli vuoden tauon jälkeen oli tosi mukava päästä ajamaan ja se että auto kulki tosi hiljaa niin toi uutta kipinää koko lajiin.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kuopion Urheiluautoilijoiden
PALKINTOJENJAKOJUHLA JA PIKKUJOULUT Hotelli Iso-Valkeisella lauantaina 13.11.2010 klo.17.00 alkaen Tarjolla runsas IsoValkeisen Joulupöytä ja lapsille oma puffet. Hinta: jäsenet 20e, ei jäsenille 30e ja alle 12v. puoleen hintaan. Ruokailun maksaneille pikkujouluvieraille vapaa sisäänpääsy tansseihin joissa esiintyy Yölintu. TERVETULOA!!! Ilmoittautumiset seuran sähköpostiin info@kuopionua.fi tai Tarja Tuonoselle 0440-400060 3.11. mennessä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
kiitoksia vaan mukana olleille hauska päivä oli kieltämättä. pistäkäähän kuvia jos sellaisia tuli räpsittyä.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joo tosiaan kiitos Kuopion miehille kun saatiin paikkaan tutustua.
Kuhan kalusto saahaan maasto kuntoseks nii vois tulla useimminkin ajelemaan ja toki myös tervetuloa myös meidän ajo alueita koluamaan.
__________________
On se kone ( ainakin joskus ) |
|
#5
|
||||
|
||||
|
oliko kellään kuvia vai onko ne laitettu sinne facebookiin kun tuntu siitä niin kovasti puhuttavan?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
http://www.youtube.com/watch?v=F-efnUG_q0o
http://www.youtube.com/watch?v=8dXmX2fXq5g siinä on pari videoo viikon takaisesta ajo reissusta |
|
#7
|
|||
|
|||
Ajelemaan?
Oli tarkoitus käydä jo viime viikonloppuna vaan tuli hankittua uusia leluja niin ei joutanut....
Vaan tuleva Lauantai 27.11. olisi yritystä........ aloitus olisi 10...11:00 abc:llä tähän asti tiedossa olevia tulijoita olisi ite minä susnalla ja samisetä patrollilla..... Muitakin mukaan kiitos ..... Huudelkaa ees jotain................ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |