![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei lataa ei!! Nyt alkaa loppua ideat. On vaihettu kaikki mitä vaihdettavissa on. Mutta laturi ei tuota virtaa. Onko viisain vaihtaa koko laturi??!! Eli kysymys kuuluukin onko Matilla yhtään ylimääräistä? Pitääkö tässä taas lähteä ajelemaan kajaanin etelä puolelle??
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
tuossa "uusimmassa" hankinnassa,eli valkoisessa pitkässä on toimiva uudehko laturi.. mut jätän sen itelle jemmaan. mun tuurilla siitä pätkästä särkyy laturi heti ensimmäiseen rapakkoon. ![]() ootko koettanut laittaa lisäjohtoa siihen b+ ja 24v akun navan välille? tuossa johdossa on monessa autossa jännitehäviötä paljon.. ja tarvii tosiaan yhteyden että latais. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Pätkä patrollin.... | ohvipete | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 02.11.2008 21:53 |
| Pätkä patrollin rengastuksesta | mti | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.01.2008 14:38 |
| O:Pätkä patrollin puskurit! | PatrolAss | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.10.2007 21:21 |
| o. pätkä patrollin | jonisalmi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.08.2007 14:41 |
| o. pätkä patrollin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 01.08.2007 18:19 | |