![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Tytär sai kuljettajatutkinnon suoritettua, eikä maksanut paljon. Hieman yli 200 euroa ja todistus suoritetusta kuljettajatutkinnosta killottaa tyttären uudessa lompakossa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Reilu viikko takana liikunnanopettajan sijaisena yläasteella ja lukiossa riittävän pitkän pitkän työttömyyden jälkeen ja jo nyt mulle kehitellään vakipaikkaa
Ei minkäänlaista kuria penikoilla, mutta autotalli- ja koiratarhakuri reilulla kettuilulla ja turvallisella menolla ryyditettynä pesee näköjään yliopisto-opinnot 6-0. Ei ne natsat vaan...
|
|
|
||||
|
||||
|
Läpimennyt ajotutkinto.
|
|||
|
|||
|
Läpi mennyt tutkinto. Nyt olen sitten levyseppähitsaaja. ...ja työtön.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Itte valmistuin reilun puolivuotta sitten ja suoraan työelämään, vakkaripaikan sain elokuussa... Tosin nyt saikulla, tänään vetivät polven auki ja ottivat aika paljon tavaraa ulos plus hieman kiristelivät siellä
|
||||
|
||||
|
RanSami mänt leimasta läpitte
Kuukaus aikaa korjata etuloksu Ihana miäs mulla, ko se tekee tommottii hyvei ostoksii!! Pääsee muuttokuormiakin viemää nytte vähä helepomalla, ei tartte Trollin lavalla kulettaa sään armoilla! Jippiiiiiii!!!
|
|
|
|||
|
|||
|
huh... onko teillä koskaan niin, että jos jokin hajuaa, niin siitä alkaa hajoamisten sarja? Mulla tuo toimii liiankin hyvin. Nyt lähiaikoina on ollut yhtäaikaa mm. mönkijässä sähkö ja käynti häikkää, primerassa vetonivel ja huolto, subarussa bensatankki vuotaa ja huolto siihenki ja houjeista hajos ilmeisesti kansipahvi... Niin ja keväällä hajos kelkasta kone. Tämmönen pistää jo ihmismielen ja lompakon koville, kun töissäkin pitää käydä aamu 03.00- ~14.00
Nyt kumminki alkaa hommat olemaan voiton puolella, kun mönkijä ja primera jo pelaa ja subarukin melkein jo kunnossa. Ja houjeissa ei luultavammin kovin kova homma ole se kansi laittaa. Kelkka huutaa rahaa...... Thats it... im done
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |