![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Tuosta aikaisemmasta teknotyö linkistä löytyi hyvät ohjeet. Sinkistä 4 tuntia aikaa vetää epoksi pintaan, eiköhän me sitä kokeilla. Kun vaan löytyy se galvanointi paikka.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() sinkitys
ootko kysynyt hyvinkään sinkkaamosta paljonko pyytää kilolta??? Niin jos meinaat sinkata niin koita putsata kaikki muta/paska pois muuten ei tule hyvä koska ei liukene hapossa ja niihin kohti luonnollisesti ei tartu sinkki.rasvat saa pois kun se käytetään rasvanpoistossa... ps.töissä hyvinkään sinkkaamossa
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Suosittelen tuota Hyvinkään sinkaamoa. Asiallista toimintaa, ja ei mielestäni pahan hintaistakaan. Ison lavettimallisen jarrullisen peräkärryn ylärungon sinkkaus maksoi muistaakseni alta 300e. Siinä oli kokoa ja painoakin ihan reilusti. Pintakäsittelynä siis aivan ehdoton tuo sinkkaus.
Viimeksi muokannut Mutamies : 30.10.2010 17:28 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä, soitellaan tuohon naapuriin ja kysytään hintaa. Meneekö se tuon minun osan painon mukaan se hinta vai? Just sain bulkheadin irti, puntari vaan talliin ja siitä se lähtee. Pikku korjauksia joutuu tekee, ruoste reikiä parissa kohtaa vaikka auto 2004 vuodelta.
![]() ![]() Tejy vois vaikka hoitaa sellaisen pikku alennuksen, tai edes tavaran sisään. Ei kuulemma ota yksityisiltä..(kuulopuheita, selviää soittamalla) |
#5
|
|||
|
|||
![]()
juu sen osan painon mukaan hinta tulee! ja kyllä on otettu yksityiseltä tavaraa vastaa mutta kilohinta kovenpi. Paljonko arvioit sen osan painavan? Voin toki yrittää saada halvenmalla.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Miten tarkkaan noita kittejä ym kannattaa poistaa? Käytetäänkö osa jossain hapossa? Maksaako se jotain extraa? Tiedätkö sinä jotain tuosta maalaamisesta? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Pitäs saada kaikki maali ja kitit pois, niihin ei taida happo purra, se hiekkapuhallus sitten muotoilee tuota osaa jo jonkun verran ja sinkki lisää, en itte tollasta kyllä sinkkiin tarjoais, parhaassa tapauksessa saa ettiä uuden tilalle.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Rasvanpoisto/hapottaminen kuuluu samaan hintaan.... Happo ei tosiaan poista kittejä/maalia joten ne pitäis saada kokonaan pois ja saranat ota irti muuten on kovaa kiinni.... pulverimaalausta käytetää aika paljon sinkin päälle... voi toki maalata muullakin maalilla mutta sinkin pinta pitää esim. kuulapuhaltaa ennen maalausta...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mj kysymyksiä. | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.06.2010 10:18 |
Kysymyksiä HJ-45:stä | burton | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.05.2009 16:04 |
2LT-II kysymyksiä | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.08.2006 13:15 |
rungon sinkitys kuvat | jami63 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.06.2006 14:57 |
Kysymyksiä 86:sta | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 15.10.2002 09:02 |