![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo exactly.... Liekkihäiriöasento. Mutta mistä se voisi esim. sähköpuolen kannalta ajateltuna johtua. Mikä verme voisi olla väsynyt.... Kosketushäiriö... muu pyhästä hengestä johtuva vika... tms. Ainoa poikkeus mitä ton toiminta-aikana on ollut on se että öljyä lisättiin säiliöön pari viikkoa sitten... talvilaatu. Mut ei sen pitäis vaikuttaa. E:Noh... tilaanpa nyt tähän kohtaan ton öljypoltinhuollon ja katotaan jos se sitten korjautuisi...
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 27.10.2010 11:35 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
- missing operating system - |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Säiliön täytön aikana poltin kannattaa pitää pois päältä, ja vielä muutaman tunnin sen jälkeenkin,
jotta kaikki tankissa olevat moskat taas laskettuisivat säiliön pohjalle. Ota suutin irti. Sen takapuolella on tiheä suodatin, joka kannattaa huiluutella puhtaassa löpössä ja sit puhallella paineilmalla puhtaaksi. Toi liekkivahdin nokeentunut anturin silmä aiheuttaa kanssa käyntihäiriöitä. Anturi löytyy polttimen kaulalta, läheltä pannun luukkua. Se lähtee ihan kevyesti nyppäämällä irti ja usein pelkkä hihaan pyyhkäisy auttaa...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Noniin... poltinhuoltaja repas polttimen irti ja totesi siellä sisällä olevan vuotoa öö esilämmittimen huitteilla.. sekä magneettiventtiilin juttu oli halki jne... varaosat ja huolto olisi tullut maksamaan melekeen puolet uuden (950 €) asentamisesta
joten Kohta asentaja käy pamauttaan sitten uuden paikoillee... ![]() On se jännää... poltin ja lämminvesikieropunppu ovat jauhaneet 20 vuotta tai yli tossa energiaa tähän tötteröön ja molemmat sitten hajoaa muutaman kuukauden sisällä. ![]() Täs menee kaukolämpöputki about 20 metrin päässä... Ei viitti ihan koko antiikkiöljylaitosta vaihtaa uuteen ennekuin tulee selvyys siitä pistääkö ne haaran sieltä tälle kadulle... No. Parempi vaihtaa poltin nyt kuin jouluaattona.
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Yhdessä autossa on otteessa 7,50-16C/6PR ja 7,50-16C/10PR renkaat, mitä nuo numero/kirjain sarjat tarkottaa.
Vanne on 16. renkaan korkeus noin 800mm ????
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
16C = renkaiden ruumiinlämpötila 6PR =renkaasi on valmistettu kemiallisesta alkuaineesta nimeltä praseodyymi ja sen vahvuus on 6. Oliko muuta?
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
7.50-16 on koko, ~32", C on kantavuusluokka ja PR tarkottaa kankaiden määrää
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
| Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
| BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |