![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Myydään Lainaus:
Myydään |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.nettiauto.com/chevrolet/stepside/3562950 piti kyllä vaihtaa johonki millä voi työmatkoi taittaa mut tarjotaan nyt silti gemssiä..
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ei mun autolla ole mitään sylinterimäärä, valmistusmaa tai merkkipakkoa... mieti ny, mun käyttiski on vajaa sylinterinen, ja MOPAR.. hyyii... kaitsun ehdotukset olis komeita, ei siinä, mutta mehtämörön pick-uppi ei oikein sytytä, mulla oli joskus hieman matalampi, nopeampi ja kiiltävämpi urheilulava ku toi on, hitto sen pitämisestä mitään tullut ku ei ole säilytyspaikkaa ja en osaa vaalia kiiltävää maalipintaa ja moottorikin on aivan liian pieni, tommonen perheauton moottori urheilulavassa... jotain muuta tarvis kyl löytää...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos myyt osina, niin myy mulle noi kardaanit! :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
ja maksat?
|
|
||||
|
||||
![]()
No mitäs olis pyynti? tarviiko etukarpaasin lähtö muuttaa jakiksesta vai käykö orkkis laippaan? ja takana vissiin sulla ainakin joku uus laippalähtö missä jarrulevykin kiinni? Kyllähän noi ihan rahanarvoista kamaa on, se on tiedossa.
|
|
||||
|
||||
![]()
tarvis mennä muitakin osia enne ku raaskis tehdä siitä ajokelvottoman... tekniikan ja akselit ku hukkais niin sitte olis jo ihan sama mitä loppukasalla tekee...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
(EX) -Lehmä blazerin Elämä (sen pituinen se) | Rytari | Maasturiprojektit | 558 | 14.11.2011 14:57 |