![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Peruutusvalon maks korkeus 1200 mm maasta. Ei kai noita työvaloja oo sen kummemmin lava-autoon määritelty ku muihinkaan pakuihin, ettei sais sisältä saaha päälle. Omalla katkasijalla vaan, ja merkkivalo. Haulla löytyy varmasti paljon juttua.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pakussa menee lastausvalona (eli työvalona), eli ei ole mitään muuta vaatimuksia kuin merkkivalo kytkimessä tai erillään kun päällä ja pitää olla suunnattu taakse päin. Ei mielestäni kannata laittaa pakkivalon yhteyteen vaan erilliselle kytkimelle niin ei tarvitse rajoittaa peruutusvalojen määrää.
Itse olen kääntänyt lavakaaressa olevat etuvalot vain takaviistoon leimalle ja on kelvanneet. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Merkkivalon puutteesta huomautettiin viimeksi vuosileimalla. On merkkivalot olleet valokytkin-paneelissa alusta alkaen, mutten ole saanut ledien etuvastuksia vielä juotettua sinne.
__________________
Jukka |
#4
|
|||
|
|||
![]() Taitaa olla ankaria eroja tulkinnoissa.
Vastikään leimasin oman vaunun ja katolla sojottaa 2kpl
H3 lisäpitkää pakkivaloina. Joskus epähuomiossa otin ne pois leimalle ja kojauskehotus tuli sitten puutuvista peruutusvaloista. Komeasti kelpas jälkinäytössä sitten juuri nuo samat valot. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Työvaloista?? | zampy | Tekniikka & Jutustelu | 62 | 06.01.2011 15:52 |
Muutama auton rakentelu kysymys? | fomoko | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.10.2010 19:41 |
lava-auton jarrujen ilmaus onggelma? | Domppa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 11.09.2010 19:11 |
mazdan 4x4 lava-auton renkaat | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.09.2008 22:01 |
Lava-auton korinkorotus KC | Erion | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 10.09.2007 09:11 |