Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.10.2010, 22:25
TommiH:n Avatar
TommiH TommiH ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.04.09
Sijainti: Oclahomacity
Viestit: 56
Perusasetus

Eikös tuon pannhardin aiheuttaman sivuttaisliikkeen sais helepoiten aisoihin Watt-linkillä tahi Mumford-linkillä?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.10.2010, 09:06
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Säädä panhardilla siten, että keskellä on palkeet suorassa, epäilen ettet kuitenkaan aja pussit tyhjinä (kuin viikonloppujen jälkeen) maastossa.

Kokeileppa tuupata yks nurkka kerrallaan ylös, niin sithän sen worst case scenarion pääsee näkemään. Pahinhan on, että ristiriipunnassa sisäänjoustava puoli nipistää palkeen puhki.

Olikos tossa ulosjoustoo rajotettu vai hoitiko palkeet sitä hommaa?
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.10.2010, 15:45
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Säädä panhardilla siten, että keskellä on palkeet suorassa, epäilen ettet kuitenkaan aja pussit tyhjinä (kuin viikonloppujen jälkeen) maastossa.

Kokeileppa tuupata yks nurkka kerrallaan ylös, niin sithän sen worst case scenarion pääsee näkemään. Pahinhan on, että ristiriipunnassa sisäänjoustava puoli nipistää palkeen puhki.

Olikos tossa ulosjoustoo rajotettu vai hoitiko palkeet sitä hommaa?
Panhardi on säädetty silleen että akseli on keskellä ajoasennossa.
Vielä ei uskalla nurkka kerrallaan pumpata, pitää tehdä vähän tukia.
Ei oo ulosjoustoo rajoitettu mitenkään, mutta ei sen kyllä noin paljoa tarvitse joustaa ulos, iskarit varmasti rajoittaa omansa kunhan ne saa paikalleen.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.10.2010, 11:52
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Jos talveksi/mutalammikoihin haluaa katon päälle niin sille joutuu jotain tekemään koska kori on kutistunut pesussa. 37" Iroccia myös soviteltu alle.

Mahtuu olemaan takana sekä edessä.

Takaikkunoiden kohdalla oli ruostetta.

Ruosteet ulosmitattiin.

POTSLOJO, perskeles puolet katosta putosi lattialle.

Taas uutta viivaa vedetty (peltiin)

Ja sinnehän se ois paikalleen heitetty ja hepattu vähän kiinni.

Kohtahan se näyttää jo ihan autolta taas.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.10.2010, 12:02
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TommiH Näytä viesti
Eikös tuon pannhardin aiheuttaman sivuttaisliikkeen sais helepoiten aisoihin Watt-linkillä tahi Mumford-linkillä?
WATT-linkistä en oikein tiedä miten se offroadissa toimisi, pitäisi saada nivelpiste aika ylös ettei alempi varsi ole joka kannon nokassa kiinni.
Toi mumford oli ihan uus tuttavuus.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.10.2010, 12:40
jjv:n Avatar
jjv jjv ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.12.04
Sijainti: oulu, Finland.
Viestit: 301
Perusasetus

Orjaki on pääsy kuvaan :-D
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.10.2010, 12:53
SJ69:n Avatar
SJ69 SJ69 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.10
Sijainti: LPR
Viestit: 79
Perusasetus

Korit kutistuu pesussa mutta renkaat näyttää turpoovan
__________________
Montenegro Racing 69
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.10.2010, 18:10
TommiH:n Avatar
TommiH TommiH ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.04.09
Sijainti: Oclahomacity
Viestit: 56
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
WATT-linkistä en oikein tiedä miten se offroadissa toimisi, pitäisi saada nivelpiste aika ylös ettei alempi varsi ole joka kannon nokassa kiinni.
Toi mumford oli ihan uus tuttavuus.
Ainahi Bowler Wildcatissa on Watti takana
http://www.bowler-offroad.com/HANDLING.htm
http://www.bowler-offroad.com/RAIDRAMLIFT%20ANIM2.html
edessä ovat kylläkin tyytyny perinteisiin jakareihin+pannhardiin. Etuakselilla Watti/Mumfordi taitas vaatia sitten hydro-ohjauksen ettei rupee renkaat kääntyilemään omia aikojaan joustoissa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 30.10.2010, 18:13
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Onx Repro noi pokkerit jäämässä jouten? Miten pienet ne on?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 30.10.2010, 21:34
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Onx Repro noi pokkerit jäämässä jouten? Miten pienet ne on?
"Eij ola! Ota ananas, sama maku!"
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 30.10.2010, 23:12
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Thumbs up

Tästä projektista tulee joko jotain suurta, tai sitten tää menee reilusti vituiksi.

Mutta radikaali asenne, pisteet siitä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 11:10 (GMT +2).